3 dagar kvar till julafton

Just nu är jag barnvakt ock det går rätt bra (: Viktoria hjälpte mej att städa mitt rum för att hon ville ha något av mig som jag inte använder längre, jag hittade lite gamla målarböcker ock sån crap jag inte använt på evigheter x) Ungen ville tillock med ha mina gamla skolarbeten xD Haha hon ä för go ^^
Dom andra två sitter nere ock spelar spel med andreas och jag får tid att sitta här ock blogga en liten stund.

Ska snart ta mej ett bad så jag blir lite piggare för just nu är jag hur slö som helst och jag har, tro det eller ej, hittat ännu mer saker jag vill ha XD Är aldrig nöjd känns det som :/  Photobucket

Sen ska jag shoppa julklappar imorgon igen (:

Har fått en rejäl önskelista av Angelica:
▫ doftljus ( vanilj )
▫ parfym ( vanilj )
▫ smink
▫ dagbok ( doft-ig? ) x)
▫ en bra film
▫ piercingsmycke
▫ örhängen
▫ pennor
▫ färgpennor


skitbra! nu har ja lite o gå efter ;))


Kommentarer
sötot: Viktoria

åhh..jag vill också ut och shoppa en massa!!
snyggt namn där xD ;)
kram

2007-12-21 @ 16:15:32
URL: http://viktoria-a.blogspot.com
sötot: Sanna

Du har precis fått en mkt fin present, men nu vill du ha mer?! :O

2007-12-21 @ 18:16:48
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0