Äntligen Jullov!


Woah!
Första dagen på jullovet och de kan ju inte bli bättre :) Fast det känns liite konstigt att jag inte MÅSTE gå till skolan idag :/ Men jag har fotograferat några kassa foton eftersom de ä så jävla kallt ute så orkade jag inte ställa in rätt inställningar. Menmen har ju hela lovet på mig att fota massa  ;D
Kanske ska på Beckas släktkalas ikväll också x) Får se hur dä blir märe men jao vill ju gå såklart :D 

Sen har jag inte köpt en enda julklapp än :/ Jag skulle åkt idag men det går inte och jao skulle åkt på fredag men nu ska jag va barnvakt åt syrrans barn medans dom åker till ullared och köper julklappar ;D Och jag får lite pengar före och de ä bra eftersom ja ska köpa julklappar på lördag istället (: Fast då missar jag Dexter )': Menmen jag får väl önska mej sesongerna i julklapp elleh nått x))

Måste göra:
▫ Köpa julklappar!
▫ Städa rummet! x/
▫ Köpa present till Rebecka, Angi och Mimmie!

Mest knarkade låten:  Alice In Videoland - Cut The Crap

Kommentarer
sötot: Viktoria

har du inte köpt några?? ojojoj
jag har faktiskt bara tre kvar :)
kram

2007-12-19 @ 20:29:49
URL: http://viktoria-a.blogspot.com
sötot: Adore

Ojdå.. En ny igen?? ^^

Oh.. nej.. jag måste ju också städa rummet =/
Tack för påminnelsen ;)

2007-12-19 @ 21:20:30
URL: http://adore-adore.blogspot.com

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0