Bara kompisarna kvar ..

Fatta vad glad jag är att allt detta snart är över. I år känns det som att julafton inte är värt något faktiskt. Det enda jag äter på julbordet de vill säga köttbullarna, maritas! köttbullar, kommer inte va med på julbordet i år :'OO Marita kanske inte kommer för hon ä sjuk men även om hon kommit hade hon inte gjort köttbullar x/ Så morsan köpte mamma scan :'O Fan att ja tänkär äta sånt äckel :P Därför köpte vi köttfärs så jag och andras kan göra köttbullar till oss själva x) MED MASSA LÖK! <333 :D Sen under dom sissta dagarna nu innan jul så har vi bara bråkat hela tiden innom familjen. Ingen har kommit överens. Sen kommer inte syrran imorgon heller och det känns så jävla tråkigt, de blir inte lika kul utan henne ): Men vad ska man göra? bara att stå ut med allt och hoppas på de bästa i alla fall (:

Köpta julklappar till familjen:
Jenny
Jonas
Oskar
Viktoria
Frederic
Nathalie
Jimmy
Sara
Magnus
Mickaela
Marita
Pappa
Mamma
Andreas

Hela listan med familjen färdig iaf X) Nu ä det bara 4 julklappar kvar :D Jag ä på rätt väg iaf X)  '


Sen till mej själv så köpte jag en Aerosmith-skiva x) ( I can't help myself! ) X)

Kommentarer
sötot: Sanna

Mamma Scan som rullas i armhålor och innehåller knotor! :/

2007-12-23 @ 15:48:05
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: Adore

God Jul på dig!!
Hoppas du får en underbar jul!

2007-12-23 @ 19:33:42
URL: http://adore-adore.blogspot.com

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0