En halvt lyckad dag

Nu är jag ÄNTLIGEN hemma efter en riktigt jobbig dag kan jag säga. Det blev skit redan i första affären då jag började bråka med pappa och julklappen som va så jävla kool till Frederic inte fanns  kvar X/ Ja o farsan prata typ inte på en timme. Men ja .. det blev bättre när vi kom till Jula och han börja skämta för att ja köpte en gullig tomteluva XD * den har blinkande sjtärnor (A) * Men iaf, jag hitta julklappar till näästan hela familjen (; + Att pappa och mamma köpte en ny stereo till köket till sig sjlva i julklapp xD ( Jag fick dom att välja den snyggaste OCK vad jag tror den bästa ) X) Försöker få dom o byta med mej men hepp :P



Ikväll är det Dextermaraton också :D Weeei! Fan va kul! dom försa 6 avsnitten tror jah att de är X) Så jag ska knarka godis ock vatten + en jävla massa Dexter!!! ;D
Men innan det så måste jag slå in massa julklappar och fixa o dona här x) Och imorgon blire storstädning + ännu en dag på stan för att hitta en present till Sara :P * fan va de ska va svårt! * Och sen ska vi handla julmaten x) Ä jävligt trött på allt detta nu men vafan, de ä bara jul en gång om året x)

Köpta julklappar till familjen:
▫ Jenny
Jonas
Oskar
Viktoria
Frederic
▫ Nathalie
Jimmy
▫ Sara
Magnus
Mickaela
Marita
Pappa
▫ Mamma
Andreas

"Bara" 9 julklappar kvar allt som allt :P 

Kommentarer
sötot: Sanna

Du ska alltid knarka allt! ;D
Måste bara säga en sak! MATTANTERNA PÅ MIN SKOLA HAR SÅNNA LUVOR BLINKANDE MED BLINKANDE STJÄRNOR!!! X'D

2007-12-22 @ 18:04:12
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: Sanna

Ooups, ett "blinkande" för mkt i förra kommentaren! xD

2007-12-22 @ 18:05:08
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: Sanna

Vanliga röda. Har du vit?

2007-12-22 @ 18:23:47
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: Viktoria

har du 9 julklappar kvar?? xD
jag har bara 2 *stolt* hihi
kram

2007-12-22 @ 22:51:53
URL: http://viktoria-a.blogspot.com

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0