Fick Sannas julklapp idag!

Miiiihw! Jag fick min julklapp från Sawnniis på posten idag :DDD Åh Sanna va snäll idag så hon lät mig öppna paketet redan nu :D Ock åååååh! va mycke fint det fanns i där dåh :'DD Ingen kommer ju fatta varför jag blev så "överdrivet" glad för det. Men de ä inte överdrivet :DD För jag är verkligen sååå glad för mina julklappar iiiihw! ÄLSKAR DEJ MASSA SANNA :***

Detta är vad som va mäd i paketet
image3
Och sen va det ett brev också :D Där de stog såhär:

Hej Marina!
Detta är din julklapp då! XD
Ett par rosa/svart-rutiga strumpbyxor eftersom du gillar svart och rosa och jag tyckte att dom var coola! ;D
Sen får du ju ett rosa nagellack till så att du kan matcha precis som jag! :D
Sen har jag gjort 2 badges också. En med tältet som vi ska sova i när vi tältar utanför Jepson XD, och en på mig! (A)
Jag älskar dig verkligen mest och jag hoppas att du förstår hur mycket du betyder för mig?! Fatta vilken tur att jag började chatta med dig. Du gör mitt liv bättre och lättare. Det är så jävla kul när vi flummar! HA HA Ha XD

Hoppas vi ses snart underbaro! ( uttropstecken med hjärta ;D )
( hihi, lekte dig lite där ^^ )
* lååång kram och puss där du bestämmer * ;D 
/Sanna

Åhhhh!  All kärlek till dej! du gjorde min dag <333 Pusssss <33

Kommentarer
sötot: Sanna

Vad ska jag kommentera till detta underbara inlägg då!? xD
ÄLSKAR DIG SÅ HIMLA MYCKET!! :''D
Måste träffas snart igen! :D

2007-12-20 @ 23:38:50
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: emms

Jag har också sånna strumpbyxor, fast blå/svart (a)*status*

Men reprisen går på fredag tror jag x) typ kl 23 eller nått sånt ;)

sötot: emms

Oj, damit! jag glömde säga kram xD så... kram XD

sötot: Maria

ooh vilka fina julklappar! Kram :D

2007-12-21 @ 12:34:40
URL: http://lovetheark4ever.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0