"julklappshandling" idag

Japp idag har ja vart i Skövde med min älskade räkiis <33 Jag hittade "massa" julklappar. .. trodde jag XD men sen kom jag fram till att i princip allt jag köpte blev till mej sjlv XDD * EGOFACE *  Men jag lovar att det var absolut inte meningen :/ Men jag har beställt lite nu istället så det blev inte miste om sååå himla mycket :P Men det blir lätt lite ego när man inte har köpt något till sig sjlv på flera månader, det går inte hjälpa för nån som mej :P Men jag har haft det kul idag iaf (: som alltid mäd räkiisen ^^ 

Efteråt så kom följde hon mäd mej hem (: Vi hade mys och pys. Mihihiiw X) Vi köpte godis i kiosken eftersom vi glömde dä i skövde. Och sen titta vi på Mean Girls för den ä så rolig xD och sen åt vi chicken McNuggets :DDD * drool * Sen kom barnen och jag fick träffa min underbara syster i typ 2 minuter sen åkte hon igen ): 
Kommrr inte få träffa henne förrns på nyår! Sakna ihjäl mej eller vad?!

Sen åkte rebecka hem .. och här är ja nu x)

Julklappar köpta:
Rebecka
▫ Angelica
▫ Sanna - Snart fixat ;)
Therese
▫ Mimmie
▫ Cassandra
▫  ( känns som jag glömt någon ) :'/ ?

Här ä då allt de som va tänkt som julklappar ( inklusive hello kitty duken ) men blev till mej istället XD * skämms *
image2

Mest knarkade låten idag: Marilyn Manson - The Nobodies

Kommentarer
sötot: Sanna

Vadå, var nagellacken tänkta till mig eller? ;D

2007-12-20 @ 23:10:22
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0