Skövde idag då


Nu sitter jag o väntar på rebecka som ska hämta upp mig ta oss till stationen för att ta tåget till Skövde
;D Har tänkt försöka handla lite julklappar iaf till kompisarna idag (: Jag skulle skriva vad jag tänkt ge dom men eftersom dom läser här så ä de kanske inte så himmla smart xD  Men ja okej.  Vi ska käka på Donken idag :D och förhoppningsvis så kommer Angi också till skövde och hittar på fun stuff mäh oss x) * Jao tar med mej kameran *
Sen ska vi hem till Angi's syrras lägenhet och göra nått sköj x)  Kolla på film? :D
Sen imorgon ska jag va barnvakt ock tjäna pengar  :D ALLTID lika kul ;)

Köpa Julklappar till:
▫ Rebecka
▫ Angelica
▫ Sanna
▫ Therese
▫ Mimmie
▫ Cassandra
▫  ( känns som jag glömt någon ) :'/

Hoppas ni alla får en bra dag ;) Puss <3

Dagens hittils mest knarkade låt: Drop Dead Gorgeous - The Show Must Go On

Kommentarer
sötot: emms

Kul :D och det där med att tjäna pengar låter bra x))

sötot: emms

Ja du måste följa med på melody club :D får man inte se the ark tar man väl det näst bästa? (a) fast jag vet inte vart det blir än, men det löser sig! ;) kram gumman!


Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0