* Surprise, surprise *

Nu har jag badat och fixat iordning mej med mys X) Så nu ska jag snart sätta mej för o kolla på Bruce Den Allsmäktige bara för att jag inte sett den på evigheter och för att jag inte har mycke bättre för mig. Förutom o chatta med sanna där jag mest underhåller mig sjlv genom att dubba henne i webcam XD
Och jag vet nu vad jag ska få i julklapp av mamma och pappa för dom avslöjade det idag ;D Jag ska få pengar så jag kan gå och välja ut en kamera sjlv istället för att dom köper någon ochså blir de fel x) Men det får nog bli en digitalkamera för mej denna gången isf. Men åhhh vad glad jag är nu (:  Sen fattas bara pengar till att fixa mitt hår som jag vill ha det och mer kläder xD Men kameran ä helt klart viktigast.

image4
Ska knarka Manson medans ja försöker somna sen. Älskar honom fan <3
Fuckat grym musik  ^_<

Kommentarer

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0