Aldrig kul att vara sjuk.

Är så sepesjuk. Massa förkyld, feber, halsont, huvudvärk och andnöd! Så jävla jobbigt! * tycka synd om mej själv * Men jag ser det lite på den ljusa sidan. bättre jag är sjuk nu än när vi ska till London x)
Igår var vi btw hos veterinären och stereliserade Nichole, våran katt. Det gilla hon INTe ska jag säga. när hon fick lugnande så skrek hon som fan. Sen när vi kom tillbaka så va hon helt död. fortfarande nersövd. hon rörde inte ens på ögat, de va lite creepy faktiskt :/ Mamma våga inte se på såret. men de va inte nått farligt juh :p Det är ju bra att veta hur de serut och så. Ska in med henne och ta bort stygnen om 2 veckor. jag skulle kunna ta bort stygnen på henne sjlv men de tycker inte pappa o mamma ä nån bra ide. Hon va helt dåsig när hon kom hem också. stackarn. tyckte så synd om henne.

Sen på fredag så hämtar mamma mitt pass :D Sen ska jag o pappa fixa ett visa eller mastercard kort till mej som jag kan ha när vi ä i London. Dom vill inte att jag går med lösa pengar. Sen på fredag blire resväska också som jag får låna av Jenny hoppas hon hittar den bara.

Sen sist men inte minst. Det är marknad på torsdag och de måste jag bara gå på. Köpa lite band-tröjor tänkte jah (:

image84

 
[ Maia Hirasawa - the worrying kind ]

Kommentarer
sötot: Sanna

LONDON, LONDON, LONDON! Weeeey! :D
Inte långt kvar nu! :D

Lämnade in min ledighetsansökan idag!:D

2008-04-08 @ 21:22:36
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0