All I hear is ay ya ya ya ya yaa!

Titta nyss på nigella express, tittar på Anna Phil nu och Chattar med Sanna [ <3! ] Om intagningsprov och allt. Och intagningsprove gick väl bra tror jag, jag gjorde iaf så gott jag kunde. och jag är rätt nöjd med mig själv att jag klarade att såga hela dendär messingbiten med världens tunnaste sågblad x) HOPPASHOPPASHOPPAS jag kommer in!! Jag vill så gärna! Jag träffade ju 2 tjejer också som verkade hur snälla och bra somhelst. Hoppas att dom kommer in också. Det ska vi göra. Alla 4 ska komma in för det har vi bestämt!


Ashlee simpson - Out of my head

knarkar låten och videon!

Kommentarer
sötot: Sanna

Du kommer in! >333

ÄNTLIGEN CHATTAR DU MED MIG!!! :D:D

2008-04-14 @ 20:45:43
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: Viktoria

vad ska du komma in på?? :)

2008-04-16 @ 20:43:14
URL: http://viktoria-a.blogspot.com

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0