Fredag & HELT slut!

Idag va en bra dag. bättre än jag hade trott. Vakna helt död. HAHAH ( Hur fan kan man vakna upp död? - snubben i scary movie 3 ) Okej. trött. Men iaf. Kom upp med värsta snygga outfitten som jag aldrig tänkt på förut :D * stolt *
- Sanna! Jag matchade färger ;D äru inte stolt över mej nu? :p
Mys på jobbet. Skitkul när Rosita sjöng fel melodi på Mors lilla olle XD Haha. Massa söta barn som vanligt. där får man gulliga kommentarer varje dag som boostar upp självförtroendet x) Slutade tidigare så jag och pappa han till Banken för att fixa ett Visa kort till mej (: Ni vill inte veta hur mycket pengar jag har nu ;D LONDOOOON!
Sen lagade jag lite mat. pasta såklart! Sen kom Viktoria och jag fick vara barnvakt åt den busungen i 2 timmar. Hon är helt tokig den ungen men så himlaaaa! söt :D Hon ville inte åka hem sen heller. men jag mutade henne med en film ;P Nu är jag så trött att jag nästan somnar medans jag skriver dethär. Så låter jag mer flumm eller konstigare än vanligt så är det därför. Nu måste jag sova.
GONATT! <3

* skänker en liten tanke till Therese som antagligen kommer få sitta uppe till kl6, dricka te & tjöta med Sanna. Myyyyyyys! Kram till er! *


TinAAAAA! Ja saknar dej juh! <3

[ Knife VS. Face: Round 1 - Drop Dead Gorgeous ]

Kommentarer
sötot: Sanna

FY FAN VAD JAG ÄR STOLT ÖVER DIG MARINA! :D Sån tur att jag har dig som kompis! :')

Hur mkt pengar ska du ha med till London? (A)

Hahha, Therese är på toaletten just nu (XD) men jag ska visa henne vad du skrev när hon kommer tillbaka. Men, vi var faktiskt bara vakna till 3 eller nåt eftersom vi gick upp 8 imorse! *gäsp*

Här är allt underbart annars. Har varit runt i Malmö och sånt, men allt om det finns snart att läsa på min blogg.

Har du förresten fått reda på intagningarna?

Take care! :*

2008-04-19 @ 17:26:20
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0