Fuck a lie sing fuck a loo (8)

Igår va en helmysig dag! Vi åkte in och aktivera kortet, jag köpte en mp3 och en ny tröja (: Sen åkte jag och mamma iväg till Skara där vi klippte oss. Mamma blev jättefin! men min frisyr ä itne så snygg X/ Han klippte min lugg fast jag sa nej! :'o Så nu ä den förstörd.. men som tur är så växer det juh ut igen. Det är ju bara hår. Men suck.
Sen åt vi glass :D och gick in på Ica. Sen åkte vi tillbaka till Falköping och handlade och vi träffa marie på coop X) HAHA hon ä så rolig! * Man får en annan synvinkel, och man kör in i väggar o grejer * X'D Vet inte hur länge ja skratta åt det. Sen upptäckte jag att dom har B&J på coop här :O Måste köpa någon dag!
Juste! Jag köpte Family Living också (: Bara för Jepson är med ;D
Sen blev det Donken. Mums! Pratade med pappa om hundar ;b och tittade lite på nothing hill, sen dog jag.
 
image103

[ Tenacious D - Kickapoo ]

Kommentarer

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0