HAHAHAHHAHA X'D SANNA! <3

Har suttit och kollat igenom gamla inlägg på sannas blogg och jag håller på att avlida XD Fan va du ä underbar <33! :*

Sanna. säger:

vf var hon en fruktasvärd best?

˚? » Marina « ?˚ -     halvrosa hår kan man kalla det xD säger:

Hon hade dessa fruktansvärda byxor. alltid dem samma. Blåa som satt snörda precis under brösten. Hon hade det tunnaste hår, tunnt som spindelväv och det var lika elektriskt som .. det mest elektriska du kan tänka dig! Och varje gång hon närmade sig så sökte sig hennes långa hår till ditt ansikte och fastnade som superlim tills hon gick därifrån. Hon var fruktad av alla elever som hatade idrott.

Sanna. säger:

HAHAHAHA

Sanna. säger:

sånt hår vill ju jag ha! (a)

Sanna. säger:

;)

˚? » Marina « ?˚ -     halvrosa hår kan man kalla det xD säger:

Hon tvingade barnen att göra löjliga lekar och springa 8 varv runt fotbollsplan utan vila. Hon var allas mardröm. Och hon var hatad av alla. Var man borta en lektion eller glömde sina kläder en endaste gång så kunde man säkra sitt IG. Ingen kom undan hennes vassa klor, hennes hemska blåa byxor och hennes elektriska hår.  Man glömmer aldrig synen av hennes fula fejs och man blir lika shockad varje gång hon vänder ansiktet till.

˚? » Marina « ?˚ -     halvrosa hår kan man kalla det xD säger:

X'D haha. det blev väl en bra godnatt saga? haha

Sanna. säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Sanna. säger:

Om du får sova här, kan du inte berätta den igen då? 

˚? » Marina « ?˚ -     halvrosa hår kan man kalla det xD säger:

Hahahahaha, visst kan jag det ;D Mycke mera inlevelse när det är live xD

Sanna. säger:

Maximerad Realtime?




? » Marina « ?˚ - Tänk att Jönköping är småland x) säger:Haha, men så behöver de inte alls va x) man börjar med, vad gör du? eller hur mår du ? x) Jag har ju redan ringt dig en gång, fast ja. då skrek du ju bara x'D

Tolka hur fan ni vill! ;D

Lite senare:

Sanna. säger:

Oj, hur litet är Falköping?

˚? » Marina « ?˚ - Tänk att Jönköping är småland x) säger:

Haha, jag bor ju inte inne i Falköping utan utanför i en by (ja jag kallar det by x) ) som heler Vartofta och här ska du veta. finns det bara en affär. om det kan kallas så. vi säger en Kiosk. och dom har bara uppet till 20. på vardagar och söndag till 1 xD (onödig fakta)

Sanna. säger:

haha, bra att jag vet hur länge på söndagar!

˚? » Marina « ?˚ - Tänk att Jönköping är småland x) säger:

Hahaha, jaa. visst är de ? jättebra att veta ju. om du någon gång får för dig att ta tåget upp hit till Falköping för att sedan ta 311 mot kättilstorp och skynda dig in i sista sekunden för att köpa .. va du nu vill köpa xD Jätteviktigt så du inte kommer försent och kiosken redan stängt. Usch vad jobbigt det hade varit xD

Sanna. säger:

HAHAHAHAHAHAHA *skrattutbrott*


Ännu senare:

Sanna. säger:

åhh...okej.

Sanna. säger:

jag vill ju att du ska va med!

Sanna. säger:

:D
Sanna. säger:

jaha..nu fattar jag

Sanna. säger:

de va inte svar på de X')

Sanna. säger:

kanske själv ska gå och lägga mig x)

˚? » Marina « ?˚ - Tänk att Jönköping är småland x) säger:

Va? Nu hänger jag inte med nått X'D gahaha. jag dör! Pratar du med dig sjlv elelr vad? HAHAH X'''D

Sanna. säger:

HAHAHAHAHA, neej..med dig ju!!!

Sanna. säger:

*asg*



Sanna. säger:

men de är lite synd om dig som måste stå brevid mig som sjunger så falskt! XD

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Hahaha, men naae! Sjunger du falskt så måste jag väl va en jävla motorsåg eller nått x'D haha jag sjunger så dåligt att jag tror jag ska spräcka trumhinnorna på mig själv när jag hör mig xD

Sanna. säger:

HAHAHAHAHAHA, va bra. Då behöver jag inte skämmas :P

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Hahahaha. jo. Du kommer få skämmas över mig XD

Sanna. säger:

jo, men i värsta fall låtsas jag som att jag inte känner dig

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Hahaha. det är nog en bra ide. Man då ska jag nog skaffa en skylt där det är en pil, vänta ska måla så du får se xD

Sanna. säger:

JA, GÖR DET!! ><

Sanna. säger:

ritar du nu eller?

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Haha, yes. vänta ska du se xD

Sanna. säger:

okej *väntar snällt*

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Haha xD

Sanna. säger:

vad?
˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

En jävla massa kludd och text

Sanna. säger:

den är säkert jättefin. :*
˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. skickar:


image47



˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Hahaha, visst. När jag turnerar i USA X'D
˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Juste. Mitt inlägg e publicerat nu x'D

Sanna. säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA *asg*

Sanna. säger:

Får jag lägga upp den på min blogg?

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Hahaha, visst. gör det du x'D

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Haha, visst e The Ark snygga ?

Sanna. säger:

HAHAHAH, jätte.

Sanna. säger:

speciellt Ola

Sanna. säger:

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

Hahaha, ja visst e han. Jag la ner mest tid på honom xD

Sanna. säger:

hahahaha, jo jag ser det

Sanna. säger:

;D
Sanna. säger:

kolla fingrarna X'D

Sanna. säger:

ditt ena är helt böjt. och mitt typ vikt

Sanna. säger:

så gulligt!

˚? » Marina « ?˚ - Nu är det försent .. säger:

HAHA!! XD fan vilka missbildningar jag gjort oss till x'D
Sanna. säger:

Vi är ju söta :*

HAHAHAHAHAH! X'D

Bra att hitta massa kul grejer att skratta åt nu när man är sjuk efter att ha råkat äta/dricka något med annanas i X/


Kommentarer
sötot: Sanna

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA, vi har fan haft din bästa konversationerna. Men ja, vi har ju inget liv utanför dom! ;D
Bäst när vi alltid var inne och flummade till typ 2, 3 på natten! Synd att det inte händer mer. Men i London, fy fan va bäst det kommer bli! :D

2008-04-22 @ 16:02:15
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0