Lovlie Lion & Lovlie Tiger

Jag tittade igenom min gamla blogg och hittade detta inlägget:


Marina!  Min skyddsängel<3

Du finns där när jag behöver prata. Du finns där när jag är ledsen, du kommer alltid finnas där! Du är speciell unik och udda precis som jag själv. Vi kan dela samma känslor och tankar. Det värkar som om vi tycker och tänker lika dant fast vi aldrig har träffats.
Du får mig att inse att jag är unik precis som jag vill vara du ser mig inte som en "normal" människa och det är så underbart. Du lyssnar alltid och du försöker förstå även att det kan bli lite svårt ibland när man bara pratar genom nätet. Men förhoppningsviss så blir det en telefonräkning på en hög summa snart xD
Jag vet att jag kan vara jobbig ibland att jag alltid skickar något meddelande, men det är för att jag inte vill förlora någon så underbar männsika som dig.

Man kan nästan tänka dig som Ola Salo allt du säger skulle kunna komma från våran präst (ola salo) xD
Jag menar du har ett sånt förstånd du vet vad du pratar om och du vill bara väl. Du vill förbättra saker som är dåligt.
Jag kommer aldrig släppa taget om dig, du är mitt lejon<3 Jag älskar dig min underbara vän<3

Hoppas vi alltid kommer förbli vänner<3
Lovlie Lion and Lovlie Tiger (L)

Texten är speciellt till dig gummsan.


Blev helt varm när jag hittade detta gamla inlägget. det är hela ett halvår år gammalt Ju ^^
Det var innan vi hade träffats. jag minns knappt hur det var den tiden, Det käns så overkligt att vi inte vågade ringa till varandra X) Men som tur va så tog du modet till dej och ringde och jag tyckte det gick rätt så bra. Du sa att jag inte prata så mycket? Men ja tyckte jag tjöta på rätt bra jag?. Sen denhär quizen med The Ark. När du spelade upp Ark-låtar och jag skulle gissa vilka dom var. var det första eller andra gången vi gjorde det? Jag har iaf för mig att jag bara fick alla rätt utom ett eller två ;) Jag kommer aldrig ångra att jag adda din msn (:
Du är för alltid min tiger <3 (: Älskar dej.

image88
( första gången jag var hos dej ) <3

Kommentarer
sötot: Tessan

Du är helt underbar att du hade sparat det! Jag kom ihåg vilken underbar tid det var och jag hoppas det kommer tillbaka snart

2008-04-07 @ 20:47:17
URL: http://www.bloggbytherese.wordpress.com
sötot: Sanna

Hej! ;)

2008-04-08 @ 21:16:37
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: Sanna

Svar: Okej, nu ska jag försöka sammanfatta nåt svar här på alla din efterlängtade kommentarer! :D (och vi vet ju hur det går när jag ska sammanfatta, det blir ett mail. + att jag redan har skrivit längre än vad en vanlig kommentar är! XD)

Jag vet! Det är verkligen IG i svenska och biologi! Jag fattade inte ens att det var mig han ropade på. Där står jag helt lugnt och tar på mig min jacka och letar läxor och så står han där och skriker EMO när han egentligen borde vara hemma och sova! XD

Yeah, LONDON, LONDON, LONDON. Haha, jag kan se oss där. Skuttandes längs Queensway arm i arm, under ett paraply. Underbart ju! >33

Aah, tafstanten?! :O XD Men det kommer gå asbra på intagningsprovet. Har jag förresten sagt att jag får reda på dom preliminära intagningarna den 18:e. Döööör ju här! Tänk om jag inte kommer in!? AAARH!
Fick höra nåt rykte idag om att 30 elever inte kommer in på Samhäll på Spyken. GE MIG INTAGNINGSPOÄNGEN NU! :OO

Okej, nu är denna kommentaren nästan längre än ditt inlägg. Om du har läst hela är du duktig. Om du itne har, lär du ju inte läsa detta heller så varför skriver jag det? Det gör ju bara inlägget längre?

Oj, jag svamlar. Har sovit 4 timmar i natt och sen suttit och gjort ett 2 timmar långt fysikprov som ändå gick åt hälsefyr! (eller nåt! XD)

Bye bye baby! >333 ( - Bay City Rollers )

2008-04-08 @ 22:31:50
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0