Mitt alfabet

image92

Utmanad av http://www.josefin.blogg.se/. Att skriva en alfabet lista om mej sjlv x)

Asså, jag fastnar redan på första bokstaven xD så, vad kallar men det?
Baka älskar jag!
Cancer lär jag få om jag fortsätter leva så ohälsosamt!
Design är kul med, speciellt Web-design
Egoistisk ibland, tyvärr.
Fotografera tycker jag är riktigt kul (:
Glad blir jag av söta små ungar <3 ( inte på nått perverst sätt x/ )
Hästar. Jag saknar liite att rida.
Idag fick jag reda på att jag ska bli faster! :D
Jag älskar alla underbaron till vänner. ni vet vilka ni är <3
Kalas är bra för då får man godispåsar! :D
Lat är jag, som fan! och LOOOOONDOOOOOOOON!!! <33!
Marina heter jah
Natten älskar jag för då får man soooova!
Orkar inte röra mig för jag är så mätt på fixa och mys!
Peter Pan är trist. Om det inte är Finding Neverland med världens snyggaste Johnny D. ( ävenfast han inte ä sås nygg i just den filmen )
Quiz. De kan va kul ibland X)
Rebecka är en av dom underbaraste älskona sopm finnsss!
S........pela spel kan va kul om jag itne förlorar X/
THE ARK ÄR SÅ JÄVLA UNDERBARA!! GAHOHOHOHOO ÄLSKAR SÖNDEER! :DD <333
U
nderbart att det snart är sommar. bästaste årstiden ever! :D
Viktoria är den sötaste jag känner <3
X? vafan finns det på X?
Y... J.D därimot. han är grymmmm!  
Z.
Åka bil, är gött med rätt musik!
Älskar alla mina vänner och syrran mest! <3
Öhh...- Sanna! :D <3


[ The Ark - New Pollution ]

Kommentarer
sötot: Sanna

Mahahaha, jag kom med! Jag kom med! :D:D::D::D ÄLSKAR DIG! >333

2008-04-16 @ 21:10:59
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0