They gonna rip it of

Idag har vart en rättså konstig dag. Har suttit och tittat på 3 filmer med min pappa eftersom vi båda känner oss lite sjuka. Han skratta minst lika mycket som jag gjorde. Det är skönt att ha honom, jag tänker ofta på hur hemskt det hade vart om han inte var en sån förstående person. Han lyssnar verkligen på mig. Mamma är mest arg ..

Framåt kvällen kände jag mig bättre så jag ringde till dagiset och sa att jag kommer imorgon. Ska bli rätt skönt att jobba igen (: Sen åkte jag med mamma och handlade, var tvungen. Annars köper hon inte det jag behöver. Jag hittade allt utom pepparmintsolja. vart kan man få tag på det egentligen? Och det var lite läskigt för när vi kom till affären så såg vi att det låg en tant i framsida stupläge ( heter det så? ) med några folk runt sig. undrar vad som hade hänt :/ Men sen kom vi iaf hem och jag fixade våran middag, kycklingsoppa! Så jävla gott och helt underbart stark tack vare chilin <3 x) Första gången och det blev perfekt. Kommer jag laga flera gånger ^^

Nu är ja så jävla trött och skulle inget hellre än att lägga mig i soffan och somna till något tv-program men det går inte för pappa och mamma redan tagit dom platserna -_-

image90
jag minns, och jag vet att du gör det också. <3


[ Seven Nation Army - White Stripes ]

Kommentarer
sötot: Sanna

Jaha, haha, undrade lite varför du ville veta vad det hette! XD (framstupa sidoläge*)

2008-04-08 @ 23:10:27
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: Viktoria

hihi då kan du komma och laga mat hos mig sen också xD
kramm

2008-04-09 @ 19:06:25
URL: http://viktoria-a.blogspot.com
sötot: emms

Jag älskar den där bilden :D :*

Och du, jag vet inte om du har läst det där jag skickade på bdb, men jag måste berätta en grej XD hahah. Jag dör!! (x


Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0