Denna veckan kommer bli bra, väldigt bra.

SNART DRAR JAG TILL SANNA! ;**

kl 11:14 går tåget. sen är det bara att sitta och vänta. och vänta.
( jobbig natt. ) Men jag har iaf läst ut harry potter äntligen! & nu känns allt genast tråkigare.
Allt sluta ju så fint & jag grät så många gånger. massa massa. & nu är det slut.
Sissta harry potter. nu är det bara filmerna kvar & sen ja. då är det slut påriktigt.
(Jag drömmer om harry potter typ varje natt nu också x') jag vill inte det men det bara blir så.
Bara för att jag bara läser & läser nästan hela tiden ( när jag inte tittar på filmerna dåh ) haha
okej jag överdriver lite. men jag är värsta HP geeken nu så ni alla vet. tack och hej för mig!


Kommentarer
sötot: Sanna

BLOGGA KVINNA!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-13 @ 00:20:53
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0