I walk on the slang, I walk on the slang!

Osh! glöm vad jag sa i morse xD - träffade en tjej som var jättetrevlig idag som också går hantverk fast i tvåan. & vi blev attakerade av getingar! Oo haha & nu känner jag att bussen inte är allt för hemsk X)
& det va så jävla gött. busschffören blev skiitarg på en ifrån min förra klass ( hon jag hatar ) för när hon var försenad och såg bussen vänta så sprang hon inte för att hinna med utan gick i sin helt vanliga takt & då blev han helt pissed och bara skrek i hela bussen typ xD  Och olivia var så himla snäll och kom till skolan 7:30 för att jag skulle slippa vara ensam & inte minst så hjälpte hon mig att komma ikapp med matten. - morgonen kunde inte varit bättre faktiskt ^^

Mamma & Pappa kommer inte hem förrns typ 11 ikväll & det är rätt skönt faktiskt. ha lite lugn och ro och kunna titta på tv utan att bli skälld på ;p & åh. nu börjar richard scarys äventyrsvärld! :D ( jag är väldigt töntig ja-a )
OCH jag förväntar mig M Å N G A samtal imorgon. jag fyller ju faktiskt år (;


Kommentarer

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0