I'M HOOOOME!

Yes. Hemma igen och det har hänt så mycket och det har varit så sjukt kul! :D
Men the biggest news. Vi såg The Dark Knight & den va så sjukt äckligt bra så det finns inte, mest för att heath spelade jokern så grymt bra! under vissa delar av filmen undrade jag om det verkligen var han under allt smink.
Jag störde mig bara så sjukt mycket på batmans röst & i slutet blev det lite .. mjaa. Men ändå JOKERN!
Yes, det är min nya kärlek helt klart. Så vänta er massa tjat om honom typ hela tiden ;) mums!
& vi såg backyard babies på sundspärlan. oh god! också så jävla sjukt bra så det finns inte! ;D Och dregen! - MUMMA! 8D
Jag och sanna har insett att vi tänder på bad guys & engelsmän utan strumpor i sandalerna med vacker engelska & vackra efternamn :L

Men, mer av vad vi gjort sen. nu ska jag fixa in min nya BYB skiva på datorn och spara alla bilder jag kan hitta på Jokern i en heeelt egen mapp. haha ;p



[ Det suger att va hemma igen ]


Kommentarer
sötot: Sanna

Aaaah! drool

Bad boys, bad boys, whatcha gonna do when you love them so?

2008-08-19 @ 07:21:44
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0