Kalender.

2 augusti - Moa kommer & det blir släktgrillparty - så fint som moa kallar det (:
3 augusti - Bada i värnen, gå på Mamma Mia med världens finaste moa <3
4 augusti - Moa åker hem ): KRAMKALAS!
8 augusti - Åker på semester runt värnen haha. Kanske ett stopp i kumla om pappa säger ja :D
10 augusti - Kommer hem från värnenresan ( sova mycket  )
12 augusti - Jag drar till sanna! :D <3
14 augusti - Therese anländer till Sanna :D <3
15 augusti - Malmöfestivalen börjar 8)
16 augusti - BACKYARD BABIES! wooaaa! <3
18 augusti - åker hem ifrån Skåne, Lund & Sanna )':
20 augusti - Börjar barn och fritid på ållebergsgymnasiet Falköping.
25 augusti - Lönen kommer! :D
28 augusti - JAG FYLLER 17år! ;D
( någonstans denna månaden åker jag & carro till Göteborg! )
( kanske köper jag även en systemkamera denna månaden ) ;D

Augusti kommer lätt bli den bästa månaden!

Kommentarer
sötot: Sanna

Lalala, längtar tills du kommer! <3 :)

2008-08-02 @ 00:10:28
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
sötot: Adore

Du har fullt upp ser jag..

Och Gbg oxå.. Trevligt ^^

2008-08-03 @ 12:25:47
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com
sötot: reb

men, ska du börja bf? tack att du väljer en kompis du känt i nåra veckor framför mig som du känt i ett år. vi bestämde ju att vi skulle gå hv. men ja, du gör som du vill. jag tänker iaf inte börja bf..

2008-08-04 @ 09:08:04
sötot: mois

IIIIIIIOOOOOOOOOWWWWWWWWHHHHHHHHHH !!! (det var det roligaste släktgrillpartyt jag varit på nånsin) haha! *:

2008-08-04 @ 22:16:35
URL: http://noparty.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0