" klassresan " till danmark

Det va så sjukt kul! :D & så intressant & så bra ( för man fick faktiskt " goodiebags " & lyssna .. GRATIS! godis! :D )
Jag fick värsta snygga mössan med actionman på som jag ska överväga att ha på måndag ;D

Dagen:
Jag gick upp kl 4:00 Och johan skutsade mig till skolan coh när jag kom dit mötte jag Olivia & Miriam, gick på bussen. 3 st som inte skulle med tydligen. Rebecka satt brevid mig och nu kan jag ALLT om henne ;D eller inte. Men bussresan dit var ganska tråkig. Vi stannade på kisspaus på .. nått ställe! X) Det tog ca. 6 timmar att komma till Bella Center & väl där vare incheckning & allt sånt. Och det var så stort! jag trodde aldrig vi skulle hinna igenom allt!
Det fanns så sjukt mycket fina smycken och jag vill ju såklart ha allt ( när jag blir rik, såklart! eller när olivia blir rik för då ska jag vara hennes vän! :D ) & allt gratis godis, jag åt hela tiden. tillslut blev det en jakt på påsar & gott godis! hahah. jag tror vi är liite störda? men jag är nog stördast ._. eller? Vi " träffade " efva attling också Erica älskar verklugen henne - Men sen drog det iväg till Ströget, men först skulle vi äta på McDonalds. Vi gick till en bankomat aslångt bort för att sedan se att det fanns en bankomat precis vid McDonalds nästan xD - Jag år Chicken McNuggets så jag kommer få salmonella. ( erica hade en bit salmonella i stripsen! ;o ) haha. sen tog vi kort på stålmannen. eller ja .. JAG gjorde det!

Sen gick vi ner för ströget iaf och första affären vi gick in på var Posterland där alla fick lära sig att jag är helt galen i Jokern! jag bjuder på mig sjlv iaf xD lite föör mkt kanske. ska nog lugna ner mig lite :p 
Köpte iaf en på Jokern! ;D & sen gick vi in i lite random affärer & jag köpte även en scrubsbox. hela andra säsongen :D I love it! <3 Erica köpte massa sex and the city så vi ska bombardera hennes lägenhet en dag och ha maraton ;D
Bussresan hem var .. helt jävla galen! xD Det va by far den roligaste bussresan på länge! Hänga gubbe, Kareoke, snack med treorna som btw är jättesnälla & jag tror jag kommer börja gilla skolan nu! (: & juste 20 frågor! haha så nu vet jag lite allt! ;D och när jag kom hem var jag helt slut! somnade med en gång. tänkte se på scrubs men hepp. haha men idag så! :D

& på måndag får jag halva min lön! gött ;D och nu .. har jag tråkigt. ska väl klistra in detta på alla mina bloggar i brist på annat. Menmen.
hur var ERAN fredag? ;D



Kommentarer
sötot: Tessan

Mycket roligt det där, jag vill också till Danmark ;)<3 Hahaha fast den 31 oktober åker jag ner till malmö igen (A) :D haha ska bli så skönt! Saknar dig<3 Kommer du till mig snart? (A)

2008-08-23 @ 12:42:05
URL: http://lillrosen.blogg.se/
sötot: E. Riley Page

För bra!

2008-08-24 @ 01:14:34
URL: http://cyanatra.blogg.se/
sötot: Viktoria

vad mysigt :)

vi spelade minigolf första dagen i skolan i 1:an xD inte lika kul som att åka till danmark

2008-08-25 @ 10:46:09
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0