Look out helter skelter

nej. ångest. ofta man får ångest över att åka buss? - jag bara hatar alla på hela bussen.
Dom bara stirrar. jag orkar inte åka buss med dom. varför är alla som bor i vartofta runt min ålder så jävla dryga?
jag ska skaffa lägenhet i stan nästa år. kommer inte bli lätt men jag orkar inte med bussresorna.
+ att jag slutar vi 2 & 1. 3 dagar i veckan men jag kommer ändå inte hem förns vid 4, för inga jävla bussar går med schemat! ._. jag missar bussen med typ 5 minuter varje dag. det kan bara gå och dö.

Kommentarer
sötot: Viktoria

uuuusch sånt med bussar är så jobbigt :/ (säger jag som har 5 min att gå xD)

2008-08-28 @ 13:37:14
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0