Min sommar -08

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
Var på festival. första gången ja.
Dog någon som du kände?
Ja. Tommy <3 fyfan vad jag saknar honnom )': <3
Vilka länder besökte du?
Danmark
Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
SOOOL! - bad & fester
Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
17juni, 18 juni & 3 juli
Största misstaget?
minst ett. men ja ..
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Yepp.
Bästa köpet?
Joker-kortet ( HAHA ) nämen .. jag vet inte?
Vad spenderade du mest pengar på?
Resor, nöjen osv. x) - väl spenderade pengar iaf :D
Gjorde någonting dig riktigt glad?
The Dark Knight, mina vänner & alla mysiga stunder ;'*
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Samma som sanna  - FUCK OF AND DIE!
Va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Både och tror jag iaf .. har nog vart ganska jämnt ..
Vad önskar du att du gjort mer?
Vart ute när det väl var sol.
Vad önskar du att du gjort mindre?
sovit. äh! vemfan lurar jag! livet går ju ut på att sova! ;D
Hur tillbringade du midsommarafton?
Med en liten del av familjen.
Blev du kär i sommar?
JOKERN JUH!!  :''D <3
Favoritprogram på tv?
SCRUBS! (:
Bästa boken du läste i sommar?
Harry Potter & halvblodsprinsen <3
Något du önskade och fick?
ja .. jag fick ju åka till sanna i en vecka & göra massa andra kul saker x)
Något du önskade dig men inte fick?
En systemkamera ._.
Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
sov tror jag. lääänge!
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Om jag hade fått åka till Sundsvall ><
Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Mycket som hänt & härliga vänner! ;*
Vad fick dig att må bra?
Moa, när hon fanns där för mig hela tiden när jag hade det som svårast.
Vem saknade du?
åh, många!
Sommarens sötaste?
Moa helt klart! ^^
Sommarens hetaste?
Jokern, Dregen & johnny Depp ( as always ;)
Sommarens största kärlek?
Men Jokern & backyard babies igen 8)
Sommarens besvikelse?
Att idioterna bestämde sig för att flytta fram harry potter-filmen ett år ;@ 
Sommarens bästa?
Bio, släktgrillparty, moa & hela sanna veckan.
Sommarens snällaste?
Jude Law, Colin Firth & Johhny Depp som sjänker sina pengar till Heaths dotter :')
Sommarens roligaste?
Hipp Hipp, Robins & alla andra sköna komiker ;D 


Kommentarer
sötot: Sanna

Wehehey, veckan hos mig var så bra! :D

Och som jag sa kändes det inte konstigt!

OCH SOVA ÄR LIVET!

2008-08-20 @ 19:36:29
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
sötot: Viktoria

hihi det testet gjorde jag på min blogg oxå^^

jag ville ju träffa dig i s-vall ju :(

2008-08-20 @ 20:52:16
URL: http://viktoria-a.blogspot.com

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0