that was some weekend

Det var bara mys alltihop! Jag gick upp kl 8 för att hinna fixa allt innan vi skulle hämta moa. & när vi väntade på att moas tåg skulle komma så såg vi Nordman! haha han kollade på mig massa ( scary Oo ) Sen gick han förbi en gång till för han gick åt fel håll haha. Sen kom moa. vi såg henne inte först. & hon va så söt när hon kom där hoho. Då valde vi att gå genom väntrumet för att få se nordman igen haha ( han käkade korv & jag tror han fatta att vi gick där för att se han igen xD ) Bara för er som inte vet så är det skitkoolt att se en kändis i Falköping, so big deal? ja-a! X)

Sen åkte vi iaf hem & vi gjorde en blandskiva med mycket bra musik! Beatles & allt! Sen bar det av till Sven i kättilstorp?stenstorp? Ekstorp heter ju stället! xD Ja. & på vägen då. ( ja håll i er ) så kom jag och moa på världens bästa grej! en HELT ny musikstil! som kommer slå över hela världen! - vi ska kalla oss. SNÖRE an the KNACK! ( & viktoria är vårt första fan/groupie haha xD ) regards to her! <3
När vi väl va framme så blev moa välkomnad med en kram från min morbror göran HAHA. det såg så himla kul ut x'D Vi började sjunga karaoke med en gång. till en början vann jag hela tiden men sen kom moa och vann massa! ( jag skyller på att jag var hes haha ;D ) hon sjöng mycket finare än mig jao!

Sen så började alla komma, släkt & icke släkt. kände typ inte ens hälften där haha. Sen hade vi tipspromenad. den va jättelång! haha men 2 örebro-frågor så jag & moa hade adventige ;D Men magnus vann ): fast vi snodde hans godispåsar, grävde ner dom i sanden & sa att det va göran som tagit dom! HAHAH vi glömde berätta och nu har jag ätit upp dom godispåsarna, too bad it's to late! Sen började vi grilla kycklig, kött, fisk, grillspett you name it! Våran kyckling blev helt svart xD så jag och moa fick kött av Måna & göran :D Sen hoppade vi studsmatta, åt körsbär och filmade! ( FÅR INTE GLÖMMA ATT LÄGGA UPP DEN HÄR SEN ;D ) Sen var det bara karaoke heeela natten lång! men karaoke blev till allsång, som blev till falsk allsång & allt vara bara sjukt kul! (: Sen när vi börja tröttna så spelade vi kort och käka ost bågar & skratta tills vi nästan dog åt SNÖRE and the KNACK! HAHAHAHAH allvarligt. <3
Johan, Louise, Jimmy, Jerry & jenny kom sen och joinade oss. HAHA Louise va så jävla full. hon började skrika som en galning för att ostbågarna va slut! ( JAG ÄÄÄLSKAR OSTBÅGAAR! ) xD Sen blev det bara jag, moa, maddis, johan & jenny kvar. Vi spelade finns i sjön, skitgubbe & neger och president. hahah det va kul! ( alla bara fuskade! ) Sen skulle jerry, louise, johan, göran, måna ja. typ alla åka hem. OCH! Johan & Jerry pussade varandra på munnen. hoho. det var kul!
Jerry ska tydligen också till Malmöfestivalen och kanske, kanske ses vi där jao.
Sen bestämde vi oss för att sova innan vi skrattade ihjäl oss. Jag och moa tittade på parlamentet 4 och somnade fort.

Sen gick vi upp vid 10-11 dagen efter. åt frukost, tittade på tv & sjöng ännu mer singstar ( Moa vann hela tiden ._. haah ) och JA! jag sjunger  falskt & låter som en katt som stryps. jag har vittnen! Hoppade lite studsmatta och sen kom Jonas & nathalie och jag fick mina barnvaktspengar 8D yeayeayeaa! (8)

Vi åkte hem & lika fort åkte vi igen. till tågstationen & mot skövde! :D Till bion och hämtade våra biljetter sen skulle vi köpa godis & helt plötslig knackade någon mig på axeln och jag vågade knapt vända mig om haha. men när jag gjorde det så vare min brorsa. Sen vare lång tis tills bion började så jag och moa sjöng beatles-medly på en parkbänk (: det var himla mys. Sen blev det dags. & ojojojojojojojojooojjjojojojOJ! vad filmen var bra! Mamma mia är lätt den bästa&mysigaste musikalen (': Jag rent ut älskade den. Maryl Streep var så himla & Amanda va så fin där på slutet & alla va så koola! haha. ' i can still recall our last summer (8) '
När vi skulle åka hem vare något fel för vårat tåg vi skulle åka varken kom eller gick haha. allt blev himla krångligt och vi fick ta ett senare tåg. 2 timmar satt vi på tågstationen. himla kul tänker ni. ja, det var faktiskt det! haha.vi dansade och sjöng till massa låtar, folk stirrade men vi brydde oss inte för vi hade kul! (: Sen trodde moa att hon såg samuel, trummisen i Mando Diao. Men det var det inte haha. Sen skämde vi ut oss också xD stog och stirrade på ett tåg i evighet och undrade om vi skulle åka med det. "han kanske är på toa? - ja-a" HAHA sen satt lokföraren bakom oss hela tiden medans vi stog där och disskutera & tittade. sen titta han på oss, skrattade åt oss & gick iväg XD - då satte vi oss på tåget. & tåg-biljett-gubben? haha. han va jättesnäll bara för att det var " söndag kväll " så fick jag åka på halva priset ;D -jag vet jag är himla charmig! ;D Sen tittade vi i tidninar på pressbyron tills någon släckte Oo haha- vi blev rädda men så kom mamma & sen sov vi. slut på dag 2.

Upp kl 5 för mig. till jobbet men jag fick sluta 11:30 så jag kunde umgås med moa längre (: Vi spelade TP lagade köttfärsås & spagetti ( jag klarade mig utan lök ) & tittade på Bridget Jones Dagbok, den är så himla mysig och Colin Firth är snygg ;*

Sen åker moa hem ): & jag sitter och saknar henne jättemycket & vill tillbaka till helgen igen <3 Tiden kunde gärna fått frysa den lördagen.


Kommentarer
sötot: moa

DET VAR TYP BÄSTA HELGEN PÅ LÄNGE JU. tack för att jag fick komma :D thihii. & JAG SKRATTAR IHJÄL ÅT "HANKANSKEÄRPÅTOA-SAKEN" hhahahhahah ojoojojojj. underbart underbart :D & föresten, victoria? HAHA förlåt mitt minne är inte fint. Vårat fan/gropie? vem är det? hahha :b (känner att jag måste veta det hoho) jag saknar dig. MYCKET. det är ensamt hemma. BLEEEEEEEEEEEEEEEEE jag vill ha dig här ju. Du får komma hit på min födelsedag om du vill. Haha! SÖT ÄRU <3 pusssssssssssssssssssssss

2008-08-06 @ 18:27:56
URL: http://noparty.blogg.se/
sötot: Viktoria

åhh...mando diao <3 jag hade typ dött om jag hade sett gustav xD

nu har ni ju ett fan iaf xD

2008-08-07 @ 20:06:49
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0