1 DAG KVAR! (L)

Soho vilken vecka. har fan aldrig tid/ork att skriva längre. Jobbet tar ju död på en man orkar inget när man kommer hem.  Men nu så ska jag försöka bli bättre. Men då måste ni bli bättre på att kommentera? <:) Det är så många som kollar men aldrig kommenterar och det är ju himla synd.

I helgen så var vi och hälsade på morfar & badade i Nääs. Det blev som jag trodde. Andreas & Albin va stördosar! Blee på dom. Men det va så jävla skönt att bada sådär lagom på kvällen.
Sen i måndags så sov jag, carro & andreas hos min bror för han & hans tjej vart på öland. Vi kolla på Sweeny Todd - lite besviken. var inte så läskig/äcklig jag trodde den skulle va. Blodet va fett fejk & Det som va äckligast va när dom föll o golvet :S Sen tittade vi på unrest - Jag såg typ hela filmen sjlv för carro hade inte vaknat än X) Den va blodig & ganska läskig. Men mest var den konstig. och det är sånt jag älskar! ;] Och sisst Shadow Puppets - Den va inte heller så läskig. den va mer spännande, men rättså mkt blod där också. Lite löjlig var den faktiskt & Kate i filmen va skitdålig skådespelerska .__.
Men det va kul! (: Vi spelade Guitar Hero 3 också. Både Ledgends of Rock & Aerosmith (: 

Sen har det varit jobb, jobb, jobb. HAHA och massa flumm! <3 Vi är nog dom enda som iaf har lite roligt på jobbet xD
& idag är jag ledig och det är så jävla gött! - Men jag måste hjälpa andreas plocka in veden ._. & städa mitt rum så inte moa blir äcklad när hon kommer. MOA KOMMER IMORGON! & DÅ BLIRE PARTYPARTY! :**

Nu lyssnar jag på låtar ifrån Tarzan ( kalla mig Geek ) hoho 8D

- Here comes the sun -

Kommentarer
sötot: mois

beatles. marina. puss. vad fint. du är bäst

<3

2008-08-04 @ 22:15:50
URL: http://noparty.blogg.se/
sötot: Viktoria

haha blodet i filmen är sämst xD men johnny depp är bäst iaf :D

2008-08-07 @ 20:04:10
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0