Barnvakt (:

image60Är barnvakt idag igen och det är betydligt lugnare än igår ;D vi har målat o myst framför tvn så nu ska jag gå o ta en duscha med shampot jenny säger är så bra. ska bli skönt att duscha i en riktig dusch för en gångsskull xD
jag har övat lite att måla på mina "darkangelwings" idag och alla här tycker dom blev snygga men dom är fortfarande inte perfekta som jag vill ha dom.  det är svårt att få båda vingarna se ungefär likadana ut X)
+ att alla barn vill att jag ska måla teckningar till dom hela tiden. sköldpaddor, katter, hundar, hästar, pistoler X]
menmen, gonatt! <3


Sanna!
jag hade värsta wierda drömmen idag som ja måste berätta för dej sen! XDDD HAHAHAH


Kommentarer
sötot: Sanna

Tell me bby! ;)
(vf svarar du inte på msn!? :'()

2008-02-24 @ 13:40:39
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0