GORFGORF

Jag kan inte bestämma mig. Hur ska jag göramed skolan. alla tankar flyger genom huvet och jag får inte ett fast grepp om någon av dem. Jag måste bestämma mig innan lovet egentilgen. eller måste och måste, dom tycker det är bäst så men jag vet inte om jag kommer klara det. Jag är i så desperat behov av att snacka med syrran nu egentligen. om vad hon tycker om allt hur jag ska göra. Jag är helt okapabel till att ta mina egna beslut andra måste ta dom åt mig för jag klarar inte att bestämma något som sen blir helt totalt misslyckat. Äsch! Jag orkar inte tänka på detta nu. måste få något annat på tankarna. ingen som vill ringa o prata om något helt annat eller så?


Jag var på kalas hos min brorsa i lördags också. åkte ut i snöstormen till ÖoB för att köpa nått till honom även fast han inte ville ha någon present för att han känner sig gammal då xD menmen han fick iaf 3 paket. tråkiga paket      -.^  iaf för mej. Vi fikade och alla åt smörgåstårta utom jag och andreas :p sen fick jag för mig att jag ville se på film och eftersom min brorsa har ett antal filmer typ .. 1000 stycken eller nått. och nej! jag skämtar inte :P Han ä bäst på filmer x) Vi titta i varje fall på Ghost Rider och den var faktiskt bra. Den va ju väldigt överdriven så när det gäller grafiken osv. men vafan det gjorde inget på denna filmen för man märkte att det va meningen att det skulle vara överdrivet så de ä lugnt. :)

Förövrigt va rebecka här igår och vi hade det rätt slött och mys. och jag tatuera ett stort hjärta på hennes rygg X)
Fett snyggt blev det. inte :p

Hepp. Gonatt fokes!

Mest knarkade låten: James Blunt - I'm out of my mind <33333333333

Kommentarer
sötot: Viktoria

Vad är det du ska ta beslut om?? :)
kram

2008-02-04 @ 19:25:18
URL: http://viktoria-a.blogspot.com

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0