Kent på Billingehov igår.

Åh guh! Kent va så jävla bäst igår :'D

image54
bara en av dom 300 bilderna jag tog x)

Vi kom till platsen där dom spelade typ kl 4-5 och väntade i evigheter i kylan och mina fötter va så kalla att jag inte hade någon känsel what so ever i dom :O Jag fick nästan panik, men som tur va släppte dom in oss innan det han hända :P och det va 3 olika ingångar så alla bara kuta fort som fan till den som va närmast dom. Det blev fan kaos o vi klämdes nästan sönder x/ galna människor xD
men när vi väl va inne så först tänkte vi att vi skulle ställa oss längst fram men vi kände att vi inte orkade stå längst fram och knö bland alla människor så vi tog några sittplatser istället. men vi såg riktigt bra där (: och sen när vi va inne va det bara att vänta .. men vi såg massa roliga männiksor. de va massa gamla tanter på typ 50-60 bast som hade kent tröjor o stuff på sig XD

Det blev näst intill överfullt i den hockyarenan :P och Familjen va förband och USCH! de sög som fan x/ man räkbnade minuterna tills de va klara :P men sen när de slutat spela så tog det typ bara 5 minuter tills Kent kom ut :D:D:D och! Det va underbart! :D Dom spela massa bra låtar som . Musik non stop, kärleken väntar, Ingenting, Generation Ex, Kevlarsjäl, Mannen i den vita hatten! :D som va helt klart bäst!
och den Döda vinkeln den va så jävla fin live så ja nästan börja gråta x') och åh,. jag kan inte förklara känslan. men Mannen i den vita hatten! jag har aldrig hört något bättre live i HELA mitt liv! Shit! jag börja gråta under den låten XD Och dom kom ut på scenen 2 gånger extra :D och man blev asglad när dom kom ut ännu en gång. jag trodde verkligen inte att dom skulle göra dä XD

menmen, de va då dom spela mannen i den vita hatten som gjorde hela konserten typ ((: OCH! när det va slut så va man hyperlycklig :') och man bara flög fram o tillbaka o visste inte vart man skulle ta vägen xD precis som efter en Ark-konsert ^ ^ och vi väånta typ tills det va bara vi kvar. så gick vi o köpte varsin keps däre står Kent på och sen köpte jag en reflex för jag hade 20 spänn kvar och ja va ju bra TVUNGEN att köpa upp för allt ;D
Och sen kom rebeckas morsa o farsa och rebecka fick för sig att hon skulle träffa kent och vi va tvugna att följa med henne xD hon va helt galen hon SKULLE träffa kent XD hon banka som fan på garagedörrar och fönster o bara " ÖPPNA, ÖPPNA, JAG VILL TRÄFFA KENT JUH! " XD

fast det gick ju inte så bra, så jag o hennes mamma fick typ släpa med oss henne upp till bilen X) sen satt vi hela bilfärden hem och tjata och skratta och rebeckas mamma va skitkul xD hon satt o skämta med oss, alla va flumm XD och sen när vi va på McDriven så fick hennes pappa kärringstop och rebecka bah: " kallas inte dä kärringstopp? " och Thomas: " NEJ!, det gör dä inte .. "
och sen vet jag inte .. jag kom hem, tjata ihjäl morsan så hon inte kunde gå o lägga sig, sen sov jag, drömde om Kent ( ofcourse ) och nu när ja vakna tjata jag ihjäl pappa istället. och visa allt jag köpt och visa alla bilder och inspelningar o berätta allt och han va riktigt intresserad faktiskt xD fast, så är han alltid (: inte som mamma som bara struntar i allt ja säger :P Men iaf, jag kommer verkligen komma ihåg den kvällen som en av dom bästa i mitt liv (: <3

image55
mest knarkade låt just nu: Kent - Elefanter

Kommentarer
sötot: emms

Åååh, kärlek :'DDD >3
Jag vill ju också! Längtar som fan xD

sötot: Viktoria

åhh vad mysigt :D
hoppas hoppas hoppas att de spelar mannen i den vita hatten! den är såååå fin :D fin kort också
kram

2008-02-17 @ 12:23:19
URL: http://viktoria-a.blogspot.com
sötot: MOAPOA

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAYYYYYYHH!!!!!!!!!

::D:D:D:D::D:DD

2008-02-18 @ 15:20:32
URL: http://whatsoeverbaby.blogg.se
sötot: Sanna

Va det inte precis det du skrev till mig på msn typ? xP

2008-02-19 @ 14:41:27
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0