Presentkort och turkisk peppar

idag va ja duktig. jag gick upp kl 9 ist för 12 som jag brukar göa x) applåder! fast de va riktigt jobbigt att kämpa sig upp eftersom jag suttit och tittat på björnbröder till 3 i natt. kan man nått annat än älska den filmen? (:
När jag kom ner i morse såg jag att mamma hade köpt turkisk peppar till mej :D och sen hade jag fått nått på posten. ett presentkort på makeuprådgivning x) inte för jag är så mycke inne på det men klart jag ska utnyttja det ;D
Och nu är det massa mys med sol ute gissa vad jag tänker göra åt det ;] det lär bli nya egopics idag hörrni.
menmen, nu ska jag ta och rensa igenom alla mina saker har jag tänkt. ska ge bort allt det jag inte vill ha längre och sen lär väl det komma vidare till viktoria eller madde ^v^ + att jag ska titta på John tucker must die ännu en gång eftersom ajg fick låna den av syrran igår. Roligare och mysigare film får man leta efter en dag som denna.

saknar min tina <3

image62


Kommentarer
sötot: Linnea

Har du lov nu?
Härlig bild, btw! :)

2008-02-25 @ 17:42:50
URL: http://avokado.blogg.se
sötot: Sanna

Logga in på msn, det är dött.
Jag har egentligen prov på s.7-71, vem fan pallar plugga..!? :| LOOOOOGGA IIIIN!

2008-02-25 @ 20:25:38
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0