9 december

Vilken dag det varit idag. Rebecka kom :D men sen åkte hon hem igen, hon ska sluta skolan helt och börja till sommaren på hantverk antagligen. Åhhhh! Kommer sakna ihjäl mig på att inte få träffa henne varje dag och flumma med henne varje dag ): Men, vill hon inte så ä de ju bara så. Jag vill ju inte att hon ska göra något bara för min skull, hon ska göra det som är bäst för henne (: <3
Matteprov första timmen. Behöver jag säga mer?
Fick veta hur mycket jag har kvar att göra på svenskan, det va rätt mycke ändå men vi har lagt upp en plan så det kommer väl bli bra tillslut.
Jag mår skitilla just nu, vet inte vad det är men jag mår inte alls bra. Men imorgon fyller Angelica år! :DDD <33 18 år! och nästa helg blire 18årsfest hos henne ^^ Skitkul! G R A T T i S! <33

image16

Kvar på Svenskan:

° Artikel ( Klar senast vecka 4 )
° Novell ( Klar senast vecka 7 )
° Referat ( Klar senast vecka 6 )
° Dikt analys ( Klar senast vecka 5 )

Men nu ska jag gå och titta på grammis galan och hoppas på att Ark och Kent vinner! :D

Dagens mest knarkade låt:    Kent - Colombus

Kommentarer
sötot: Adore

Jepson var jättefin :)
Hatten var perfekt ;)

Hade dom utsett galans bäst klädda hade Ark ju troligtvis iaf fått ett pris ^^

2008-01-09 @ 22:35:37
URL: http://adore-adore.blogspot.com
sötot: Viktoria

synd att det inte gick så bra för dem, men det gjorde inte så mycket tycker jag faktiskt ;)
ha det bra!
kram

2008-01-10 @ 13:58:19
URL: http://viktoria-a.blogspot.com
sötot: emms

Synd att the ark inte vann nått, men det hade man ju nästan räknat med. Folk förstår sig bara inte på bra musik ;) Och att kent vann i stort sett allt var man ju inte heller så förvånad över.
Kraaaaaam!

sötot: rebecka

jag slutar inte alls de ;)

2008-01-14 @ 20:39:48

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0