Casio EX-Z1050

Nu har jag  Ä N T L I G E N  köpt en ny kamera :D Det blev en Casio EX-Z1050  10,1 megapixel. Har inte hunnit utforska och prova den så mycket eftersom jag måste ladda batteriaet i 10-15 timmar. Men imorgon då fan xD
Jag fick det sissta exemplaret också, snacka om tur där ;) Men alla minneskort var slut så jag få komma tillbaka nästa vecka igen och köpa ett (: Han som hjälpte mig var jättetrevlig och jag förstog faktiskt allt han sa. Och han brydde sig inte så mycket om pappa eftersom här va det jag som visste mer än honom. suck on that! XDD

image15

värsta bigga bilden på kameran XD


 


Kommentarer
sötot: Sanna

Najs-majs! :D

2008-01-08 @ 20:57:32
sötot: Viktoria

vilken snygg kamera ;P
den är bra iaf, alla ark-kort har jag fotat med den :)
kram

2008-01-08 @ 21:28:18
URL: http://viktoria-a.blogspot.com
sötot: STORASYSTER =)

Älskade lillasyster! asskoj att du köpt dej en kamera äntligen!1 hoppas den är jättebra! saknar sej och älskar dej!!!

2008-01-09 @ 13:20:13

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0