come let's pray for the new year babe


Idag har varit en slapp dag. Jag skulle ha gjort läxor men orkar verkligen inte. Usch. Måste det vara skola imorgon? Det känns verkligen som jag skulle behöva .. 1år längre lov.  Orkar verkligen inte fler kalla, mörka, tidiga morgnar. Allt jag väntar på nu är sommaren. Hoppas på att 2008 blir bättre än 2007, come lets pray for the new year babe. x)
Tittade nyss på Dawsons Creek på Tv4. Jag älskar den serien, jag har lite förkärlek till dramasåpatonårs-serier. Förra året följde jag Felicity som var minst lika bra som Dawsons Creek (:
Sen är det Napolion Dynamite på Tv4 snart, den hade jag tänkt se. Angelica säger att den ska vara bra så man får väl ge den en chans ^^


Vad har ni gjort/ska göra eran sissta dag på lovet? (:



( jag HATAR när texten centrerar sig och det inte går att ändra! ) X/

Kommentarer
sötot: Adore

Ohh.. Ngn har kmit igng med sitt bloggande igen.. Va tyst där en stund.. ^^

Hoppas allt är bra med dig iaf!!

2008-01-07 @ 18:18:17
URL: http://adore-adore.blogspot.com
sötot: Sanna

Haha, den serien är bra. Men inte den bästa. Vänner är bäst!!! HAHAHHAA X'D

2008-01-08 @ 16:25:18
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0