Gonatt, gonatt

Nä nu måste jag sova. *vändapådygnet,vändapådygnet* Jag är inte alls trött. Jag försöker tillockmed fördriva tiden med att skriva ett gonatt-inlägg :p Menmen, jag ska bara lyssna på en låt till sen ska jag sova, det måste jag göra.
Ohshit! Nu börjar stolen vibrera också XD vafan? va äresom händer mä stolen, hahahah, den slutar inte XD
ja kanske inbillar mig? Äh wtf! eller ftd som vi skulle säga X)
Snart börjar Rebecka skolan igen :D Hon har bestämt sig för att gå iaf och jag är så glad :DD
Och, åh! Jenny? Undra om Rebecka o ja kan få komma till dig över någon helg snart? vi skulle vilja gå på upptäcktsfärd i Alingsås för att hitta en speciell butik som har skitgrymma stuff :D Saknar dej syrran <33

Happ, så va låten slut och jag måste gå och lägga mig. God Natt alla som är vakna! <3

image26
Jag ÄLSKAR photoshop.

Kommentarer
sötot: emms

Haha, vibrera? Åt du för mycket av godiset endå? Eller nej, äpple var det ju (a) xD

Haha du har nog rätt ;) eller så kan vi säga att dom ligger på ungefär samma nivå? x)
Men vet du vad jag tror om Alan? Han sjunger säkert, och dör säkert också! jag tror att han kommer sjunga så falskt ATT han dör (x
Pusss!

sötot: Maria

jag hade precis vänt på dygnet så att jag sov "normalt" igen. Och sen blev jag sjuk fuck:P älskar bilden skitsnygg!!

2008-01-15 @ 11:55:53
URL: http://lovetheark4ever.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0