Helsjuk kväll

image17

Jag fullständigt hatar att vara sjuk. Jag missar Angelicas födelsedag, jag missar våran filmkväll, ligga i sängen .. inget är väl bra med att vara sjuk heller? Sen kan jag inte sova X/ Har försökt i minst 4 timmar och det GÅR bara inte. Jag har försökt med allt. Somna till tvn, somna i soffan, somna på sängen, ligga under täcket, ligga ovanpå täcket, ligga på fel håll i sängen, ligga på golvet, lampa släckt, lampa på, somna till musik, glad musik, deppig musik, lugn musik, utan tv:n på. Ja precis allt! Men vafan INGET funkar juh. -.-'

Så jag gav upp satte mig här och nu är jag och Sanna in på nått samtal som började med att jag inte har råd att åka till henne så vi skulle flytta Falköping närmare skåne. Sen vad jag snacka för dialekt och sen kom vi in på hur vi uttalade olika ord som .. SF tydligen uttalar jag det  ÄSÄF medans Sanna uttalar dä ESEF XDD ( Men sen är tydligen mitt U i Men Guh! väldigt fint xD )sen säger man tydligen ETT choklad istället för EN choklad i skåne XD och sen började jag dissa danskarna och ja, sen bara fortsätter dä med massa sjuka saker xD

Sanna. säger (23:27):

En tjej som gick i min klass innan, något speciell (!!), hade en barbiedocka när hon var liten som
typ sin nalle eller nåt..

så när hon skulle sova låg hon och sög på den barbiedockans bröst X'''D

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH X''DDD


Kommentarer
sötot: Sanna

Ditt (eller din kanske?) drös! xD
ETT CHOKLAD, ETT CHOKLAD, ETT CHOOOKLAD!! :D
Det med Barbien. HAHA, men du tog inte med det värsta! ;D
'ej då, 'a det bra ny! :*

2008-01-11 @ 23:57:11
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: emms

MOAHAHAHHAHHAHAHAH xD det där med barbien, hur gammal var hon då? XD HAHAHAH så sjukt!

sötot: Viktoria

Hoppas att du blir bättre snart :)
kram

2008-01-12 @ 12:23:23
URL: http://viktoria-a.blogspot.com

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0