Men orka rubrik elleh

Osh, nu ä ja så jävla trött. Efter skolan igår så gick jag och hämta ut mitt minneskort till kameran + köpte en kameraväska så nu är allt fixat o klart. härligt ^^ Brorsan kom igår också. han skulle kolla sin mejl i två sekunder men det slutade med att han o pappa satt där hela jävla kvällen. så störande för jag ville ju snacka med folk x/ Menmen, jag kolla på Mord i sinnet kl 21:00 igår och det va lite segt i början men sen vill ja inte att de skulle ta slut, längtar efter fortsättningen nästa vecka (: Sen somnade jag i tvsoffan och vaknade vid 23 igen, kolla på scrubs och somna om igen. Så soffan har varit min sovplats i natt X)

Nu ska jag snart till skolan också. missa bussen inte bra :/ men det gjorde tydligen Angelica också. Aja, missar lite på fotolektionen men dä blir nog bra sen :p Orkar egentligen inte skolan idag, precis som alla andra dagar men usch! Aja, imorgon äre iaf sovmorgon till 9:45 :D Gött!



Hare bra idag då allihopa och ni som är sjuka krya på er ^^ <3

Kommentarer
sötot: Linnea

ÅÅ vilken fiin kjol! O.O
Godis är bra i lagom mängd, XD

2008-01-17 @ 22:05:36
URL: http://avokado.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0