o_o

Är hemma från skolan nu mår skitdåligt är inte säker på om jag är riktigt frisk ändå det kanske va ett sånt seperyck till friskhet och växla tillbaka igen :p Sen har vi tydligen fotoprov om upplösningar i morgon :/ jotack dä kommer ju gå bra. Inga anteckningar, inga böcker eller nått har jag om upplösningar ;/ men jag får väl glo på Angelicas sen.
vet inte riktigt vad jag ska hippa på nu finns inget kul att göra här vid datorn utom att glo sönder alla youtubes videor  :p men ikväll så blir det iaf The ForgottenTv6 jag minns den inte så väl men ajg har för mig att jag tyckte den var bra. får hoppas på det iaf x) 

image30







Mest knarkade låten: Aerosmith - Dude ( looks like a lady )


Kommentarer
sötot: emms

Hoppas det går bra på provet då! :D
Och du, när börjar vi filma? xD jag har en värsta perfekt idé (x
pöss

sötot: Linnea

Väl talat. Jag blir nästan sugen på att göra uppror x) Men det blir nog lite svårt. -.-

2008-01-18 @ 11:34:36
URL: http://avokado.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0