Osammanhängande

Jag sitter och är barnvakt (: Barnen leker med sina saker och tittar på Nickelodeon. svampbob va förut :D I Lööööv svampboob xD ( Rebecka ) xD Sitter och lyssnar på An Café for the moment och har allmänt rätt tråkigt :p
.Ja ska nog gå och dricka lite vatten.

Osammanhängade inlägg.

Inatt så har jag sovit väldigt dåligt :/ Jag tittade på Rush huer 2 som jag älskar och sen satte ja på lite MTV eftersom jag behöver somna till musik men hepp. jag kunde bara int sova. halvsov genom hela natten. När jag hade sovit i kanske 1½ timme typ de längsta på hela natten så kommer  freddan och plingar på en sånhär leksak som bara låter heeela tiden xD och nu ä ja skittrött men än får jag inte sova. jag lär sova gött i natt iaf X)
Sen ikväll ska jag även bleka håret (: Både jag o syrran ^^ hoppas de blir bra så ja slipper dö av fulhet när ja kommer till skolan imorron :p
nu ska vi ta och städa snart också så de slipper se ut som ett bombnedslag när syrran kommer tillaka x)


Dagens mest knarkade låt: An Café - Escapism <3

Kommentarer
sötot: Viktoria

åhh jag gillar svampbob också ;D
kram

2008-01-27 @ 15:07:05
URL: http://viktoria-a.blogspot.com
sötot: Patricia Klinteberg

Svampbob är brao :D hehehe.

2008-01-27 @ 17:48:04
URL: http://JOKERMAN.webblogg.se
sötot: emms

Screw svampbob, det ska ju vara BLÄCKVARD ffs! xD

Och såklart att jag kan berätta XD jag är nog inne på msn imorron ;)
kraaaam


Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0