Pump It Louder!

image32

Nu har räkisen vart här och jag har sett på P3Guld.

Vi åkte o handla när becka kom och när vi va på PA:s så "träffade" vi den personen jag absolut inte vill träffa. Usch. fick nästan panik av att se han :'/ Men jag fick iaf träffa barnen i några sekunder och jag fick världens kram av Viktoria och då börja ja nästan gråta för jag saknar dom så mycket allihopa <3 Måste träffa syrran snart igen.
Menmen, när vi kom hem käkade vi choklad och chips, flumma ihjäl oss och spelade in massa videos som är alldeles för pinsamma att lägga in på bloggen XD HAHAHAAHHAH! Guh va kul när ja tänker tillbaka XD

Sen när hon åkte hem så började P3 Guld galan och jag tittade på den. The Ark vann inte denna gången heller! x/ piss! Menmen KENT! SÄKERT! TiiMOO!! <33 :D Timo Räisänen va juh fan dä bästa på hela galan fatta glad ja va över att han vann guldmicken :D Timo ä jävligt het btw! ;) X

Och nu sitter jag här, lyssnar på massa Black Eyed Peas som jah inte lyssnat på länge (: Och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller sitta här och osociala mig med min " visa som offline " på msn :p aja.
God natt iafall :) <3 

Kommentarer
sötot: emms

JOOO, lägg ut filmerna! xD Jag vill ju se :p

sötot: Linnea

Vilket najs uttryck xD "osociala mig"

2008-01-21 @ 17:14:35
URL: http://avokado.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0