sjuksjuksjuksjuksjukSJUK!

Gah! Sjuk! Orka älläh! Fan att jag alltid ska bli sjuk har jag inte vart det tillräckligt? -_-' 
Inte mycket till liv när man är sjuk alltså. Ligga i sängen, titta på tv, titta på film, sova, lyssna på musik, läsa, tänka massa skit och bara tycka synd om sig sjlv. för vem tycker inte synd om sig sjlv när man är sjuk? :p
Jag har iaf knarkat film det är en sak som är säker. har hunnit se

<3

Life Aquatic ( den va sådär härligt dålig :'']] )
Man in Black ( Oh I'm sorry. was that your antie? :'o )
Man in Black 2
Strarsky&Hutch
Lejonkungen
Hitch ( smack,smack. get out! )
Vingar av glas
Titanic
Dödligt vapen 1,2, 4.0 ( yippie kay ey mother fucker! ) X''D
Gräsklipparmannen ( fattar inte varför ja titta på den IGEN?! ) att va sjuk gör nått mä hjärnan.
Pirates of the Caribbean ( Why's rom gone? )
+ en annan jävla massa skit.

Jag har iaf insett vilka skådespelare jag gillar mest. 
1. Johnny Depp ( surprise! )
2. Will Smith
3. Bruce Willis
4. Owen Wilson

sen har jag tittat på Scrubs såklart men sen Andra Avenyn ( jävla äckel håkon! spydde ju nästan bara av att se på han ) AA är rätt störig serie. I vissa avsnitt händer det massa o i andra händer dä typ ingenting. Min hjärna blir goja av att se på den serien men på nått konstigt sätt så börjar jag noh gilla den. fast dä vill ja inte :p

Ser ni nu hur kul jag har de? sitter o skriver massa meningslösa inlägg om vilka filmer jag sett eller vilka skådespelare jag tycker mest om. Patetiskt. bara för att ha nått att göra d: Ingen som vill läsa sånhär skit allra minst jag. och vilken bild ska jag lägga in dåh? äh. gonatt eller nått för nu ska jag sova. igen!

Kommentarer
sötot: Sanna

Men sluta! Du har inte börjat gilla Andra Avenyn!!? :O :O
Det är ett program för hjärndöda!! xD

(Johnny, mahaha! :**)

2008-01-23 @ 17:02:39
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: Viktoria

stackars dig :(
hoppas att du blir bättre snart, men det är ju mysigt att se på film ;)
kram

2008-01-23 @ 20:37:10
URL: http://viktoria-a.blogspot.com
sötot: Céline

Haha Pirates, Titanic, Lejonkungen och vingar av glas äger ju XD Märkte just att vi har typ samma bakgrunds bild på våra bloggar :)

2008-01-23 @ 23:18:10
URL: http://www.CelineCapitelli.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0