Utmaningen

Blev utmanad av Céline (:

Som utmanad ska du nämna :
5 saker du aldrig gjort,
5 saker du har gjort,
5 saker du ska göra,
utmana sedan [ 4 ] personer att göra samma sak. (:

Saker jag aldrig gjort:

1. hoppat fallskärm
2. utvecklat ett spel
3. knarkat
4. klappat en lemur
5. tyckt om potatis

Saker jag har gjort:
1. skrivit en hel uppsats sissta dagen
2. hållt en deadline
3. sett alla Pirets-filmerna på bio
4. Sett The Ark live
5. vart kär i en kändis xD

Saker jag ska göra:
1. resa till Italien
2. skaffa sommarjobb
3. läsa inriktning foto
4. fira angis 18års dag STORT! :D
5. färga grön/blåa slingor

Jag utmanar: Sanna, Therese, Emelie och Viktoria ;D <3


Kommentarer
sötot: Patricia

vilken trevlig lista! (:
får man fråga vilken kändis du varit kär i? ola? (:

ha det finfint! ^^

2008-01-07 @ 16:49:01
URL: http://Birthmarks.blogg.se
sötot: emms

Har du sett The Ark live? :o Det kunde jag aldrig tänka mig! x) Och får jag gissa vilken kändis du varit kär i? Måns zelmerlröw!? xD förneka det inte!

Och jag antar att det är mig du utmanar? ;) kraam

sötot: Sanna

Ska du till Italien. Fan va kul! :D
JAG VET VEM DU VART KÄR I!! Johnny Depp. Am I right? AM I?
Du har iaf en bild på honom och dig på väggen! X'D
Måste kolla på den nästa gång jag kmr upp till dig.

2008-01-08 @ 16:23:12
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0