Vilket jävla kul lov det varit

Shit det har hänt så jävla mycket sen julafton. Det har varit nyår och det har gått ett helt lov och jag har gjort en massa saker. Men jag orkar inte skriva om allt i ett separat inlägg var så det får bli såhär.

Första helgen på lovet så va ja på fest med Angelica, Rebecka och Cassandra. Vi hade skitkul och heheh, ja X)
Rebecka träffade sin Håkan :) Vi sov i en garderob jag Angi ock Cassie. liite obekvämt  xD På morgonen åkte vi hem efter typ 1 timmes sömn :p Ock min syrra kom och ja va så trött men alltid lika kul o träffa henne ^^ Somnade till Die Hard 4.0 sen skulle Cassie åka hem.


Sen hände de lite saker och det blev tillslut julafton. Jag fick bra saker tycker jag ^^ Jag har nu hittat en kamera jag tror ja ska köpa ^^ Julafton var lite jobbig i starten men det funkade till att bli rätt bra och vi hade trevligt, spelade spel och titta på tv och käka massa gott såklart x)
 

Jag bråkade med Rebecka ): Usch det va så hemskt. Jag trodde aldrig hon skulle förlåta mej, jag va så ego den dagen och sur på allt och alla :'/

Jag åkte till min syster :D Älskar att träffa henne! :') Jag var barnvakt åt alla barnen medans dom kolla på hus och va på nån teaterföreställning ^^ Vi tittade på Pirates of the Caribbean 3 jag och alla barnen. Jag tycker om den mer och mer för varje gång jag ser den faktist (: Sen på söndagen åkte vi till Toys R' Us med barnen, efter en jävla svängkrokskitrondellpackad-väg fyfan va ja mådde skit efter dä. hata den .. staden! Men ja, sen köpte ja lite på Lager House ( stavas det så? ) xD  Sen på måndagen ( nyårsafton ) så åkte vi hem hit för att fira ^^


Det var väl en trevlig nyår, inte så mycke fart men jag tyckte dä va mys ändå :) Rebecka och Håkan kom. dom fick sova på golvet stackarna XD Barnen hade madrasserna X) Raketerna va väl lite mysiga, barnen var helt galna och Oskar försökte brotta ner mej, jag anvande Rebecka o Håkan som skydd XD


På tisdagen åkte jag ock räkis till Angi och där hade vi kul X) vi köpte stripstallrik och shait de va gott! :D Sen fick jag en efterlängtad svampbobkalender av Angelica! :DDD TAAAAACK <3333 Åhåhåhw älska svambob! :'D <3 * galen * Rebecka blev galen och drack ren vodka :'o menmen, jag tar det iaf lugnt och det är ja sååå stolt över XD Jag vill hålla reda pårom andra så de inte händer något. Jag är en skyddsängel! * jag börjar bli helt dampflummig!* XD Sen åkte vi hem med tåget som va typ 10 timmar försenat! X/


Sen på onsdagen kom Therese :DDD <3333 Fan att Sanna inte kunde komma :''(( Menmen, jag och Therese hade kul X) Vi åkte in till Falköping och kolla på Arn - Tempelriddaren :D och käkade på gondolinos, fuuuck vad ja älskar den resturangen! :'D Sen hyrade vi film. 28 veckor senare som va skitbra! :D ÄLSKAR zombie-filmer x) Epic Movie som va helt okej, det bästa va Paris Hilton och Jack Sparrow XD " I'm so hot! " XD På smällen som va sådär, slutet räddade filmen lite ^^ Vi titta på mycke film .. orka skriva om alla dom andra x) Sen gick det otroligt fort för hon skulle redan åka hem på lördagen ):  Saknar henne massor <33


Men Rebecka räddade mej från att bara ligga och sakna Therese hela dagen. Hon kom till mej och vi gjorde köttbullar och hon åt! :O Hon är vegetarian så därför äre lite shockande :p menmen, ja XD Sen färgde hon mitt hår :D Det blev Svart med lite blå glans i ^^ Jag älskart'! :D Sen tog vi en massa egokort och vi dansade och vi flummade oss. Vi dansade tillockmä tryckare XD Fatta vi har kul min räkiiis! Underbarast i världen! :'D <33 Sen åkte hon hem efter lite slappande och prat om hur förjävlig skolan är X/


Och nu sitter jag här dagen innan skolan börjar och har inte gjort ett piss och det känns ju inte så jävla bra. måste fixa detta nu. Fotograferingen först och främst. Något förslag på hur jag kan fixa denna uppgiften?

Jag ska nämligen göra något som heter tummeliten, det går ut på att jag ska fota något, tex en enkrona säger vi och sen kanske jag ska fota en människa tex. rebecka och sätta henne brevid enkronan så det ser ut som hon är lika liten som en tumme ungefär. går det fatta? X) Men iaf, jag måste fixa något sånt men det är helt tomt i huvet på idéer :/ Hjälp mig snälla? *Puppy eyes *  *desperat *

Dagens mest knarkade låt:  Akon - Ghetto

Kommentarer
sötot: Fridah

sköan bilder. :P

2008-01-07 @ 13:45:29
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
sötot: Sanna

Fan så mkt jag har att kommentera på detta inlägget. Kmr fan bli värsta mailet. Bäst jag skickar lite i taget!! XP
Om du inte är inne på msn missar jag fan skitmkt av dit liv!! :O XD Men ditt lov verkar ändå bra ju! Mitt lov var typ BARA chill, chill, chill och träffa kompisar. Men mest chill! :P (Nian dödar mig!! :O)

2008-01-08 @ 16:33:10
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: Sanna

HAHAH, jag älskar när du säger "alla barnen". Låter fan som du har typ 4 barn själv eller nåt! XD
POTC 3, fattar inte riktigt meningen med den filmen. Jätte tråkig och dålig om man jämför med dom andra (speciellt 1:an)! Satt bara och kastade godis på dom andra när jag var på bio och såg den. XD
Det stavas Lagerhaus! ;D (Vet inte riktigt vad det är, men ibland MÅSTE jag bara rätta!!! XD)

2008-01-08 @ 16:36:58
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: Sanna

Vf gillar alla Svampbob? XD Har jag sagt att min iPod är döpt efter honom? iBob! ;D
HAha, jaa, du dricker ju bara med dina föräldrar!! (Ja, okeeejdå, jag ska sluta tjata om det. Men det passade bara så bra in!!)
Ja, men du är duktig. Jag är också stolt över dig! :**
Aaa, Fan att jag inte kunde komma! :( Verkar som ni hade kul iaf? Och vi ses ju förhoppningsvis på sportlovet. Vet du om du får? :)
Ditt hår är jättefint! :D *mmm-smileyn*

2008-01-08 @ 16:42:56
URL: http://youwillneverwin.blogg.se
sötot: Sanna

Nu har jag kommenterat nog! Puss! :**

2008-01-08 @ 16:43:20
URL: http://youwillneverwin.blogg.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0