Ä N T L I G E N F R E D A G!

Så sjuuukt skönt! & nästa vecka jobbar jag från 13:30 - 19:30 så jävla gött att kunna sova länge! Idag Har jag och Carro bara klagat & klagat & klagat för vi fick sitta vid antenn hela dagen! bajs. Det är så jobbigt & varmt. & vi hatar alla! speciellt fjanten.  Jocke är snäll & han som alltid hälsar. & idag bjöd Benny på vaniljbullar & vi knarkar dricka. yeay! (:
Jag funderar på vad jag ska göra med alla pengarna .. antingen en systemkamera ELLER en dator! svårt.svårt.

Snart ska jag & mamma in till stan & kolla efter kläder och jag ska köpa en kajal för min är slut nu. OCH ihhh! Jag pratar med moa nu och när jag tänker på den andra augusti så går det ett lyckorus genom hela kroppen! moamoamoa. jag älskarälskarälskar dig. " vi är sånnadär föralltid-vänner " - :'D Det är vi. Du har så rätt! & vi måste hitta på mycket kul denna gången. kanske bada som vi missa förra gången eftersom det va så tråkigt väder ): haha. vi får se när du kommer hit jao!
 * längtar sönder * <3 

Kommentarer
sötot: moa

JJJJAAAAAAGGGG ÄÄÄÄÄLLLLSSSSKKKAAAARRR DDDDIIIIIIIGGGG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-29 @ 10:19:49
URL: http://noparty.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0