Nu är allt över & inget blir som man trott

Jag kom inte in. Jag kom inte in på hantverk. FAN! Har gråtit halva dagen. Tog en promenad & tänkte. 2 timmar tog det tills jag kom på. det finns inget annat jag vill göra än gå hantverk & bli guldsmed. det finns verkligen inget!
Reserv 7 ligger jag som .. jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att MINST 7 stycken säger nej.
stackars rebecka .. hon är i italien i 3 veckor & kommer inte få reda på det förrns då. orkar inte fan.

[ creed - one last breath ]



Kommentarer
sötot: alexSky

fan va synd!

men det måste ju finnas något annat du vill hålla på med?

<3

2008-07-03 @ 22:27:44
URL: http://alexsky.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0