Min förlorade vecka

Det har hänt så sjukt mycket denna veckan så det finns inte & för en gångs skull så känner jag mig lycklig! (: Men det är mest Tina & Moas förtjänst eftersom dom står ut med att lyssna på mig & ge sånna bra, härliga & mysiga svar så man känner lycka genom hela kroppen. En sån lycka som säger. Jag har äkta vänner, jag litar på dom till 120% & sålänge jag har dom så kan jag innerst inne vara riktigt lycklig! (': OCH moa är äntligen hemma igen!
OCH det bästa av allt, hon kanske kommer på min morbrors grillsläktparty! :DDD Hur många vill egentligen åka med & träffa typ alla ens släktingar? haha. Moa är iaf den enda jag vet x) <3
Sen har jag och therese snackat i telefon igen som vi inte gjort på, ja typ sen oktober förra året juh! :'O fan vad hemskt. Jag saknar dej bby & du vet det <3 (':

Sen har jag ju haft en mysig vecka hos syster. Picknick på nääs slott, det var sjuukt mysigt! baguette, bullar, champis & bad! + lite hallon plockning ^^ Sen satt jag och jenny uppe halva natten & spelade nintendo på xbox-et haha. det va skitkul fast jag kunde knappt hålla ögonen öppna X) & juste. jag fick följa med till hennes jobb och lämna sjukintyg. och hell! jag blev uttråkad och trött bara av att titta på när dom galja. fyfan. nu fattar jag varför jenny gnäller så mycket om det & det har hon all rätt till att göra ( inte för att jag inte tyckt det förut haha men ni fattar?
Sen har jag såklart spelat sönder med frederic & viktoria. & nathalie. vilken unge hon är. hahaha hon tog av sig blöjan full med bajs & satte sig på mattan X'D HAHA helt nersmetad med bajs. fan vad äckligt det var xD
Sen har vi såklart flummat, skvallrat, snackat lite skit & kollat på massa roliga youtube-klipp som vi alltid gör haha. MYS! <3

Sen har vi varit & badat i nääs med Maddis. Det va fett skoj! Första badet för i år faktiskt ;D det va inte så värst kallt & sven bjöd på glass. Sen kom sandra &så och bjöd på smälta cocosbullar haha. sjukt kladdigt men sådär sliskigt gott X)
Alla bilder finns ju på bilddagboken för dom som orkar kommentera :p

Vad har hänt mer .. Jo juste! jag har köpt en ny t-shirt som är assnygg ska jag säga ;D tycker jag iaf. ofklarT! X)
Sen fick jag min förlorade plånbok av jenny! :D hon köpte en ny! tack, för jag älska verkligen den plånboken ey! ^^

Hahaha juste. Min lillebror satt uppe halva natten med mig och tittade på heal första sesongen av DH. han tyckte det var skitbra konstigt nog xD & han nästan tvingar mig att köpa andra sesongen för att få reda på vad som händer. han kan vara snäll när han vill för hela söndagen har han varit jättesnäll av någon anledning. aja. långt inlägg det blev Oo
ingen orkar läsa jagvet haha men nu ska jag gå och kommentera sönder moas blogg. www.noparty.blogg.se - fett värd ett besök. så, vad väntar ni på? :D




Kommentarer
sötot: Tessan

Jag saknar dig mycket mycket<3 Skönt att vi börjat prata lite igen då känner jag mig lite mer hel iaf<3^^ jag längtar efter dig! Jag har inte haft så bra kontakt med dig den senaste tiden men det känns som om den börjar koma tillbaka nu lycka<3 Jag älskar dig<3 När ska vi prata nästa gång<3?

2008-07-14 @ 13:47:56
URL: http://lillrosen.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0