rubrik. någon?

Oh happy day! jo, det har varit det tills nu. vet inte varför men just nu känns det inget bra. Dexter nu iaf. ett avsnitt jag redan sett men ändå. Sjukt bra serie jag fattar inte hur alla kan hata den? Oo Jag känner attdetta kommer bli ett meningslöst inlägg. Men jag måste få skriva & min bdb är redan överfull av massa ointressanta saker så.

Emms har iaf fått mig att bli helt galen i Whitesnake igen. ( ja, jag har mina perioder för allt ) Drömmen- att få gå på en whitesnake konsert innan dom kanske lägger av för gott * hemska tanke * anyhow KÄRLEK ya hoe!

Ska kanske sova nu? .. ja. jag ska sova nu för pappa ska ändå sno datorn mitt inatten ._. men BAJS! fuck, tack & godnatt!


Kommentarer
sötot: Tessan

Lilla gumman vad du är söt jag saknar dig jag älskar dig<3 Emms har fått mig att lyssna på dom med ^^ :O scary you nä inte så farligt jag är bara överdrivet trött just nu även att jag nyss vaknat xD! Miss you<3

2008-07-15 @ 12:20:26
URL: http://lillrosen.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0