Zach Braff hoppar av. ohno!

JAG DÖR! Zach Braff ska hoppa av Scrubs! Min favoritserie över allt annat och den ska förstöras?
FAN, FAN, FAN! ::::::::::::::::::::::::::::::::'(  Serien kommer inte va något utan J.D det är helt sjukt. jag kan itne föreställa mig det ens. Det GÅR bara inte. låter som en barnunge som blir helt förstörd över något sånthär. Men fattar ni inte? J.D kommer dö!
aldrig mer hans drömmande, töntiga sätt eller Turk&J.Dskämt. Vanillabear & Choclatebear. BAJJJJJSSSS SÄGER JAG BARA! buhu )': 

AHHHHH! & jag stör mig på min fettomage! jag måste gå ner i vikt och det fort! - Bidé to you sir!



Kommentarer
sötot: Adore

Jaa.. Jag hörde också att han skulle sluta.. Värsta synd.. Den serien är grym (med honom iaf) ju ^^

2008-07-19 @ 12:18:13
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com
sötot: m-m-m-m-oa

du har bara en smalmage o: föresten är fett gosit tycker jag HAHA så nu vet du. bajs på zach braff också ):

2008-07-22 @ 23:46:26
URL: http://noparty.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0