18 juni 2008 > rest in peace <3

Min kusin&fadder finns inte längre .. han gick bort på natten till onsdag. Jag vet inte vad jag känner. Jag har iaf inte gråtit än. Jag är inte förstörd.. Är jag i chock? jag vet inte ..Jag är lite ledsen men inte mer än så just nu. Det är så svårt att förklara.
Jag känner långt inom mig att han snart kommer skriva till mej på msn. så som han alltid började. " tja kussefan! =)  " Men ändå samtidigt vet jag att det inte kommer hända..

Kommer alltid älska han, han kommer lämna ett sånt tomrum efter sig.


Knarka Journey är det enda jag kan göra nu.. hans röst, låtarna, musiken.
allt är så jävla magiskt & underbart när jag lyssnar på dom <3

Kommentarer
sötot: moa

<3 faktiskt, så finns jag här va. Länge.

2008-06-21 @ 02:08:21
URL: http://noparty.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0