26 juni > update! ohyeS

Det tar så himla lång tid mellan inläggen nu för tiden. Men det är bara för att så mycket pågår & att min lillebrorsa sitter & spelar hela dagarna nu när det är sommarlov ._. Men en liten update på vad som har hänt dom senaste dagarna.

Moa var här. det var sjukt kul & jag saknar henne väldigt mycket ja-a! <3 vi var bla. i skövde & inne i falköping. moa bara snubbla hela tiden hoho! <3
Mimmie har varit här på midsommarafton det va rätt okej midsommar ändå. vi spelade TP & ja o mimmie vann! ( we are the pluppmasters ) haha internt we like! <3
Vi var hos min morbror. studsade ihjäl oss på jumbostudsmattan & försökte göra så bra av allt som möjligt. det gick bra tror jag (:
Min morbror, hans ex & min kusin var här & fikade. vi åkte till stan där jag köpte spidermanpluppar till väskan ( jag vet ni vill ha! ;D  lalala spiderrman! ) hahah <3 en t-shirt & massa mer grejs. det va mys! (:
Bara tänkt på hur mycket jag älskar & saknar sanna. usch. Det är helt hemskt att det ska vara tillåtet att va ifrån varandra så länge. jagmenar. början av maj va senast vi sågs ): <33

& idag så har jag, mamma & andreas vart på stan. jag köpte ett par svarta shorts och en bikini (: sen åt vi på gondolino som bara är såå top notch! Sen efter det gick vi till Karin, jag färgade hennes hår & lekte lite med Hilda & Viktoria + fick låna tre filmer. Jumper, Försoning & The Wedding Date (:
& jag har typ legat uppe hela natten & kollat på komediserier såsom Hope & Faith, Darma & Greg och Will & Grace. HAHA många komediserier som heter OCH-någonting. har jag inte tänkt på innan. Men iaf, jag kan bara inte sova. jag är inte ens trött! så därför sitter jag här & skriver massa meningslöst babbel som ingen vill läsa anyhow.

typ gomorron! & nu ska jag spela lite world of warcraft vare tänkt. PUSS

Kommentarer
sötot: Sanna

Hej! :D Jag är också uppe! :D Det är mys att snacka med dig. Massamassamys! :B

Jag saknar dig också snyggfis! : men du kommer snart. Hurra hurra hurraaaa! :D

Asså i början av maj, det är ju helt galet! det är ju typ...
tänker* snart 2 månader sen..

Jag har köpt en svart- och rödrandig bikini. Kände att det var lite min stil - eller? :P

Fan, alltid när jag slår på TVn är det Darmah & Greg. Och jag måste säga detta.. JAG HATAR DEN SERIEN!! XD

Varför visar dom inte dubbel-Scrubs-avsnitt på 6:an längre förresten? :O

Gosh, gå aldrig och lägg dig! <333 (älskar att man kan göra real hearts nu! :'D)

2008-06-26 @ 05:11:04
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
sötot: Sanna

Okej, nu ska jag svara på alla dina underbara kommnetarer..

drar in andan för att orka skriva

Haha, skojar du? Hänger du med? Fuck, va bäääst! :D Vi kommer ju få det hur underbart som helst! :D Ååh, jag vill att du ska komma på en gång! :D När kommer du? Som jag sagt innan så kommer Therese den 15:e (dagen som Malmöfestivalen börjar och dagen innan BYB-konserten..), men du kan komma när du vill! När vill du komma? :D

Ska jag köpa biljett till dig till BYB och så betalar du när du kommer hit (som Therese) eller vill du använda din ticnet-grej som du snackade om?

Hahaha, du blir verkligen inget bihang! Jag vill censur! X'D

HAHAHA, oh no! Tror du mina föräldrar bara kollar på nyheterna eftersom dom är journalister? (fast det är typ sant. nästan! ><)

Ojoj, nu är du lost på msn! x'D

JAAA! SUICIDE BUNNY! Fatta cool jag är! :D Klart du får peta, men framförallt: KOLLA! :D Och vetu, jag köpte båda böckerna (tydligen finns det en 2:a också..! :D). Äre ballt eller ballt? (H)

Haha, du, jag blev fan ledsen när en som hette Marina i Morden i Midsumer dog igår! xD

Nej, asså det är typ inte lönt att städa för att det finns en marsvin här hemma som bajsar på mitt golv och drar in hö.. suck

Babababababaaaa (bah) jag mår bra när jag är med dig! (R) We are best together! Tjalalalalala polarn! (8) Vi ska vara allra bästa bästa vänner! (8) (Känner att det börjar spåra ut nu så jag får sluta här..)

2008-06-26 @ 05:28:47
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
sötot: Viktoria

shit vad mkt du hinner med då :D

mkt skoj :D

2008-06-26 @ 20:54:01
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0