28 juni > 2 månader kvar tills my birthday! :D

vet inte ens vad jag ska skriva .. men känner att jag behöver skriva något..
På torsdag är det begravning. Imorgon ska vi till skövde för att leta efter begravningskläder. ( jag ska se om glasögonen finns kvar till dej moa! (; )
Sen drömde jag att min syster dog inatt. Jag bara grät & grät & grät. Jag försökte ta livet av mig för jag ville inte leva utan henne. ): Fatta lättnad när jag vakna & allt bara var en dröm. <3 Jag har drömt så konstigt på senaste .. åh. nu önskar jag att tina kunde logga in på msn! det va så längesen vi pratade. Hon ska spara ihop pengar så hon kan komma hit ock fira hennes födelsedag & våran årsdag! :D då har vi känt varandra i 2 år. Vi ska baka .. något förutom tårta haha & kramas & gråta. äta lite makaroner sen kramas & gråta lite till (':

Sen har jag bestämt resa upp till sanna! (: Ska beställa tågbiljetter såfort hon loggar in på msn! & medans jag väntar så ska jag beställa biljetter till Backyard Babies :D waaah! Det kommer bli fett skoj! <3

Kolla så smal man har varit en gång i tiden :o sjukt smal med baota bigga fötter! & låånga ben!
undra när det började gå fel?


Kommentarer
sötot: Sanna

Shit, är det bara 2 månader kvar till din födelsedag. Fan, nu måste jag snart hitta något att köpa ju! (10 dagar till min mamma fyller år och har fortfarande inte börjat leta till henne, men jaja.. xD)

Jag är inne, jag är inne, jag är inne! :)

Haha, jag har alltid varit tjock! o.O

2008-06-28 @ 15:29:07
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0