8 juni > oh shit vilken helg!

Har jobbat 18 timmar denna helgen med pappa. Det är fan inte lätt att va vaktmästare ska ja säga 8) fast det har vart helt kul. Jag fick min egen mugg. Marina Fagerberg  Hell Yeah! står det på ;pp Jag o pappa fika typ varannan timme & pappa blev lite sur när jag fråga om vi skulle börja jobba igen efter 5 minuter xD HAHA och vi har mobbat massa människor! " robert gustavsson?! O_. " - min pappa är bäst! :')
så under 18 timmar har jag gjort följande: märkt muggar till sommarjobbarna, fixat skåp till sommarjobbarna, märkt skåpen, fixat kläder, märkt kläderna, prickat av listor, gjort en hylla, lagat en maskin, tränat i gymmet ( okej det va ingen arbetsuppgift men jag ville  xD ) kopierat papper, skrivit meddelanden, samlat in nycklar osv. osv. Det har vart fukkat jobbigt!
Men idag köpte pappa, jag, jimmy & massa andra gubbar pizza o käka 8D mums som fan!

& igår tittade jag på den gröna milen. fyfan! Den hemskaste film jag sett! men samtidigt så jävla söt och mysig. så många blandade känslor i den filmen. & usch! Det där jävla svinet percy. Jag ville bara slå ihjäl han för vad han gjorde. jag börja allvarligt lipa typ 100 gånger under filmen, mer än vad han John gjorde i filmen tror jag xD Har någon sett filmen btw? jag vill disskutera med någon 8)

Imorgon skva jag till dagiset igen. på torsdag ska jag ara barnvakt medans Jenny & Jonas tittar på ett skitfint hus! hoppas det är så fint som på bilderna! (: & oj vad långt det blev kände jag nu xD som om någon orkar läsa? ;p
menmen. 17 juniiii! <3


HAHA snyggisbild vafan! 8D jag hitta sånnadär skyddsglasögon som man har på kemin & fick för mig att sepa mig lite 8))

Kommentarer
sötot: Viktoria

åhh vad duktig du har varit då :D

2008-06-08 @ 21:26:46
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
sötot: Sanna

<3

2008-06-08 @ 21:34:54
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
sötot: Sanna

<3

2008-06-08 @ 21:37:21
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
sötot: Hanna

Nu kommer det bli en såndär megalång kommentar igen, så var beredd xD



1. Jag orkade läsa ditt inlägg, wihoo! ^^ Men klart jag orkar, du orkar ju mina så ^^ O vet du vad? Min pappa jobbar också som vaktmästare! Fast på en skola. Men det kanske din med gör?

Det låter iaf skitkul det du fått göra, laga och fixa med saker och hålla reda på saker och sånt, det är roligt ^^

Oh, jag måste se den gröna milen (har hört innan att den ska vara bra), sen kan vi diskutera ^^



Svar på din kommentar 1: Jaa uuusch, en riktig äckelfilm den där Fear! Varför kommer det sig att jag alltid tittar på fel filmer för!? haha

Haha jaa, head over heels måste det vara ^^ Vad pinsamt "hills" haha ojdå



Svar 2: nja det går rätt bra ändå faktiskt.. jag är ju van vid det liksom, men det är sjukt jobbigt med djuren och pollenallergin. För djur är bland det bästa som finns, och jag har alltid velat ha en hund tex, men det har ju aldrig gått :/ Nu är jag dock hundvakt åt en söt (men stor) hund lite då och då, och visst känner jag av allergin, men jag älskar hundar så det spelar ingen roll (and i need money!) ^^ Skillnaden är att jag inte skulle kunna ha en hund hemma, det skulle aldrig gå :/

En sak som stoppades pga av min pälsdjursallergi var när jag skulle välja till gymnasiet. Min stora dröm var att bli vererinär då, och skulle välja en sån linje. det slutade med att jag satt och lipade hemma och fick välja en annan linje istället. menmen, så är det. Och nu trivs jag superbra på min linje :D nu har jag andra drömmar !

oj usch, men annans? det visste jag inte att man kunde vara allergisk mot ^^ men vad hemskt det låter :/ haha din syster får skärpa sig lite med andra ord vid kalasen ^^

jaaa jag hoppas verkligen jag blir av med allergierna, det känns ganska så mycket åt det hållet nu faktiskt! :D



haha nu måste det vara rekord igen XD

kram

2008-06-08 @ 21:47:58
URL: http://vemod.devote.se
sötot: moIIIs

HEJ. sjuttonde juni va :::: du är SNYGGIS! jag längtar <3

2008-06-08 @ 22:54:25
URL: http://noparty.blogg.se/
sötot: Ula

jag har sett gröna milen, det var ett tag sen men jag började oxå gråta jätte-mkt, så sorglig...

2008-06-10 @ 14:50:10
URL: http://pftw.blogg.se/
sötot: Hanna

Haha din kommentar var sjukt lång den med, men det är bara trevligt xD vet inte riktigt vad jag ska svara bara ^^ känns som vi pratat färdigt om det vi har snackat om redan ^^



men ja, visst är djur sjukt underbara :D åh vad synd, att avliva en hund är inte kul :/ så synd att du inte får ha hund nu.. men du kan ju köpa sen när du flyttar hemifrån (:

ja, det var jättetråkigt.. men senså blev det samhäll media, så det är det jag går :) kul, för jag älskar att hålla på med media och jag vill bli journalist av något slag. Helst jobba på tv, det vore skitkul! Men på en tidning skulle jag också vilka testa, fast det verkar dock lite långtråkigt i längden..

du då? vad går du för linje och vad vill du bli? (:

2008-06-11 @ 11:50:10
URL: http://vemod.devote.se

Tell me here:

vad heter du?
Kom igåg mej (:

Din e-mail här tack (; (publiceras inte)

din bloggadress tack. <3

Tell me here:

Trackback
RSS 2.0